Jump to content

Recommended Posts

Posted

HURRA!

Nu är det musikdags igen. Hela helgen, dessutom.

Vi har en massa roliga nya saker att visa upp. Nya högtalare från Sonus Faber. Det skulle visst dyka upp en lirare och surra lite om dom också. Giovanni Menato från Sonus Faber tror jag han hette. Det är säkert en polare till dig, Timbre.

Så har vi en massa stärkare också. Typ värsta monoblocken och lite rörpytsar och sånt.

Och så ställer vi upp värsta tyska LP-bandspelaren också. Typ tre ton skivtallrik och kärnkraftsdriven rem och sånt.

Fullt med högtalare framför allt. Tillsammans på säkert flera tusen watt.

Ni kommer väl?

Annars bankar vi skiten ur er.

Välkomna

Ludwig and Friends på Audionord

PS. För en mer "konsumentorienterad" beskrivning kan ni ju gå in på vår hemsida: www.audionord.se

Posted
Giovanni Menato från Sonus Faber tror jag han hette. Det är säkert en polare till dig, Timbre.

Ja, vi gick igenom hela fabriken en gång till när alla hade sjappat av... :)

Posted

Haha, en härlig post! :)

Jag ser fram emot ert rum, som vanligt!

Posted
Annars bankar vi skiten ur er.

Trots att jag är certifierad pasifist så kan jag inte lova att jag inte slår tillbaka, trots detta är du välkommen att försöka banka! :evil: :evil: ;)

/ptr

Posted

Självklart kommer jag!

Lova bara att spela lite utmanande musik som vanligt. Alltid roliga överraskningar. :D

Kul för en Sonus Faber-fan att träffa en livs levande representant från Italy! :app:

Vi ses!

Calm

Posted
Självklart kommer jag!

Lova bara att spela lite utmanande musik som vanligt. Alltid roliga överraskningar. :D

Kul för en Sonus Faber-fan att träffa en livs levande representant från Italy! :app:

Vi ses!

Calm

Okej...

Tänkte spela lite Chris Jones, Sara K, Niels Lofgren Live, lite Brothers in Arms och resten Kari Bremnes.

...'ärå.

Vi får se vad det blir. Lite distad dagismorgon från Guatemala kanske? Eller samplad get med mungiga?

Blir kul i alla fall. Härligt att du faktiskt just ser fram emot själva musiken. Men det är klart. Man går ju inte till gottköpsbutiken för att "kolla på godis".

See ya! Alla är grymt välkomna till oss!

Ludwig

Posted
Okej...

Tänkte spela lite Chris Jones, Sara K, Niels Lofgren Live, lite Brothers in Arms och resten Kari Bremnes.

...'ärå.

Vi får se vad det blir. Lite distad dagismorgon från Guatemala kanske? Eller samplad get med mungiga?

Blir kul i alla fall. Härligt att du faktiskt just ser fram emot själva musiken. Men det är klart. Man går ju inte till gottköpsbutiken för att "kolla på godis".

See ya! Alla är grymt välkomna till oss!

Ludwig

Lite samplat nätbrum från olika världsdelar vore kul att höra :D;)

Klart att man vill kolla in nya prylar också :):mm:

Calm