Jump to content

Recommended Posts

Posted
Dette passer nok i denne tråden med.

Ny forskning kan forklare noen av årsakene til at vi hører forskjellig.

Og kanskje også hvorfor vi har større og mindre glede av musikk...

mvh

Man lär sig nåt nytt varje dag. Detta innebär att framtida uppgraderingar får bytas ut mot ett projekt att övertyga min vårdcentral om att jag kommit i klimakteriet - för att få östrogenplåster utskrivna....

Ett plåster bakom varje öra före varje lyssningsstund....... like there´s no tomorrow (dvs utan beaktande av långtidseffekten på män av kvinliga könshormoner)

Bränd tweakare luktar illa

Toobs

Guest om.s
Posted
Man lär sig nåt nytt varje dag. Detta innebär att framtida uppgraderingar får bytas ut mot ett projekt att övertyga min vårdcentral om att jag kommit i klimakteriet - för att få östrogenplåster utskrivna....

Ett plåster bakom varje öra före varje lyssningsstund....... like there´s no tomorrow (dvs utan beaktande av långtidseffekten på män av kvinliga könshormoner)

Bränd tweakare luktar illa

Toobs

Om östrogenet var det enda du fikk ut av disse linkene, tror jeg ikke det spiller noen rolle hva du tweaker deg videre med, men hey! "what ever floats your boat"....

mvh

Posted
Om östrogenet var det enda du fikk ut av disse linkene, tror jeg ikke det spiller noen rolle hva du tweaker deg videre med, men hey! "what ever floats your boat"....

mvh

Aha.......glömde visst de här :mm::) :clown: i mitt inlägg. Det fanns definitivt mycket intressant att läsa där.

Det finns en seriös sida av mig också - även om det kan vara svårt att tro det ibland :blush

Still yours sincerely

Toobs