RENE Posted February 2, 2009 Posted February 2, 2009 Efter er par år uden, skulle jeg lige se om det var noget igen. Avalon AC N Pass Labs XA30,5 Wadia 581iSE Quote
wrong Posted February 2, 2009 Posted February 2, 2009 Ser spændede ud. Kan du fortælle lidt om hvad de forskellige ting. Specielt Wadien, hvilken model er det? Pass kender jeg jo kun alt for godt MVH WRONG :cool: Quote
wrong Posted February 2, 2009 Posted February 2, 2009 Ser spændede ud. Kan du fortælle lidt om hvad de forskellige ting. Specielt Wadien, hvilken model er det? Pass kender jeg jo kun alt for godt MVH WRONG :cool: Edit. Argh. Havde ikke lige set det stod ovenover billedet Quote
Bebop Posted February 2, 2009 Posted February 2, 2009 Har Du varit helt utan och börjat om från början? Quote
RENE Posted February 2, 2009 Author Posted February 2, 2009 Ser spændede ud. Kan du fortælle lidt om hvad de forskellige ting. Specielt Wadien, hvilken model er det? Pass kender jeg jo kun alt for godt MVH WRONG :cool: En Wadia 581iSE. Quote
RENE Posted February 2, 2009 Author Posted February 2, 2009 Har Du varit helt utan och börjat om från början? Ja har lavet min stue om, også har jeg ellers lyttet til musik i min shop. Men det er ikke hvad jeg skal køre med. Skal have gjort plads til ISIS. Quote
Timbre™ Posted February 2, 2009 Posted February 2, 2009 Skal have gjort plads til ISIS. Isis har vi ju träffat på utan att Osiris visste om det... :cool: Quote
Recommended Posts