pederb Posted January 30, 2009 Posted January 30, 2009 Vi har laddat up massor av nya beg LP skivor till Kool Kat Jazz Records Bland annat ett helt gäng av så kallade test pressningar, mycket ovanliga och svåra att få tag i Säg till om ni letar efter något speciellt. Cheers Quote
pederb Posted February 3, 2009 Author Posted February 3, 2009 Nej inte än, bara på internet en så länge Quote
calle_jr Posted February 3, 2009 Posted February 3, 2009 Nej inte än, bara på internet en så länge Jag tror att iroise tänker på vilket som är försäljningslandet. Jag fick 3 LP idag från US, och fick därmed betala 400 spänn extra till Anders Borg Quote
sladd Posted February 4, 2009 Posted February 4, 2009 calle_jr, några frågor 1. kom det oväntat? 2. vet du var pengarna går någonstans? (de går inte till Borg...) 3: "extra"? I Usa får du köpa till separat det du obligatoriskt betalar här. Något "extra" handlar det knappast om. Quote
calle_jr Posted February 4, 2009 Posted February 4, 2009 Jag svarar här för att inte diskutera mer i en annons. För övrigt mycket imponerande utbud på Kool Kat Jazz. Quote
pederb Posted February 4, 2009 Author Posted February 4, 2009 Jag svarar här för att inte diskutera mer i en annons. För övrigt mycket imponerande utbud på Kool Kat Jazz. Tackar calle_jr Hör av er för special priser, nämn Euphonia Quote
Recommended Posts