Andy Posted January 28, 2009 Posted January 28, 2009 Hej. Jag är intresserad av Bladelius Thor och Freja, samt S.A.T ampli/cdfix eller liknande. Jag är också på jakt efter ett par qrs merkurius, eller liknande. Hör av dig om du har något till salu. Quote
Andy Posted March 8, 2009 Author Posted March 8, 2009 Fortfarande ingen som har något kul att erbjuda? Quote
andreask Posted March 15, 2009 Posted March 15, 2009 Hej hej! Jag råkar ha ett par Merkuris II i 'mint condition' som är körsbärs fanerade, samt garanti det är bara att maila eller ringa Mvh, Andreas 0730730554, andreaz.karlsson@gmail.com Quote
Andy Posted April 14, 2009 Author Posted April 14, 2009 Bump bump bump Även audiovector s serien skulle vara intressant Quote
Andy Posted September 15, 2009 Author Posted September 15, 2009 Gör ett nytt försök och ser om någon tröttnat på sina högtalare, kanske är det någon som skall uppgradera? Quote
Guest HighEnd-Perra Posted November 18, 2009 Posted November 18, 2009 Hej! Mina förra QRS Merkurius Mk2 finns i JKPG i en hifi-butik där. Gå in på Balance.se och kolla Även min förra Thor MK2 och Bladelius Syn står där och skräpar QRS:erna är i körsbär, Thoren och Synen i den vanliga färgen Kolla i fyndlistan på sidan: http://www.balance.se/b.php Mvh Perra Quote
Recommended Posts