stargazer Posted January 17, 2009 Posted January 17, 2009 ** högtalarna är sålda ** Säljer mina välljudande och snygga högtalare från anrika brittiska Hifi-märket Quad, modell 12L2. Notera alltså att detta är den förbättrade ”mark II”-modellen, inte den ursprungliga 12L. Högtalarna låter mycket bra och har fått massor av beröm i Hifi-pressen världen över. ”Dynamics are wonderful and detail resolution is best in class” Se recensionen från What HiFi Läs mer om Quad 12L2 på Quads hemsida Mina exemplar är i lönn (”birds eye maple”). Originalkartong, kvitto, manualer och vita handskar medföljer vid köp. Bilder på mina högtalare: Ena högtalaren har en kosmetisk skada på bakre hörnet, där fanéret har spruckit lite. Det påverkar dock inte ljudet något, och eftersom det är i bakkant syns det väldigt lite. Jag har redan dragit av detta på priset, det är därför priset är så lågt. En bild på skadan: Högtalarna går utmärkt att skicka, men köparen betalar då frakten. Högtalare och stativ finns i Råneå/Luleå och kan levereras inom Luleåområdet. Pris för högtalarna, utan stativ: 2900 SEK (nypris 5700) Högtalarstativen på bilden är Atacama SE 6, fyllda med blästersand. Stativen är mycket stabila och snygga. Stativen hämtas helst, kan också skickas men då blir frakten dyr pga. den höga vikten. Pris för stativen: 1000 SEK (nypris 1890) Ta chansen och gör ett riktigt fynd! Kontakta mig på något av följande sätt: * PM till mig (stargazer) * Skicka e-post till mailto:mats_rickard@yahoo.se * Ring mig på 070-3512340 Quote
Recommended Posts