Georg Posted January 15, 2009 Posted January 15, 2009 Jag och min bättre halva ska till göteborg i helgen och undrar om lite tipps på vattenhål för oss hifitörstiga. Och ja frugan har bättre hörsel än mig är jag tvungen att erkänna Quote
plundin™ Posted January 15, 2009 Posted January 15, 2009 Jag och min bättre halva ska till göteborg i helgen och undrar om lite tipps på vattenhål för oss hifitörstiga. Och ja frugan har bättre hörsel än mig är jag tvungen att erkänna Några givna : Mårten centre HiFi-Stället Akkelis Sen kan du alltid höra av dig till Kenneth Englund, han börja få ordning sitt rum, han har tyvärr ingen fungerande sajt vad jag vet, men PMa mej för hans tele-nummer... /ptr Quote
Georg Posted January 15, 2009 Author Posted January 15, 2009 Några givna : Mårten centre HiFi-Stället Akkelis Sen kan du alltid höra av dig till Kenneth Englund, han börja få ordning sitt rum, han har tyvärr ingen fungerande sajt vad jag vet, men PMa mej för hans tele-nummer... /ptr Tack för tipset! Ska bli trevligt med lite nya bekantskaper. Quote
Recommended Posts