Lasses-HIFI Posted January 3, 2009 Posted January 3, 2009 NU! -Har den anlänt Totems jubileumsmodell The One samt ett par vita Arro... -Arro har spelat över natten och överaskade stort med sin stora ljubild och fullt frekvensomfång. Sen kopplade vi in The One...och de lät väl bra sådär direkt ...men sen lät de bättre ....och bättre...och..ja de har ännu bara blivit spelade i två timmar och låter sååå bra. Både kropp och upplösning, transparent är bara förnamnet.....JÖSSES!!....Vilken upplevelse..Ska bli spännande att följa denna modell under inspelningstiden, klart de inte har suboktavsbas med det den gör är såå övertygande att man tänker inte så mycket på detta. Lasse föll som en fura för denna och vad jag vet så är det inte många stativare som kommer i närheten av denna.....pris: 32,000 kr paret välkommen att lyssna och begrunda... http://www.lasses-hifi.com //Lasse Quote
stargazer Posted January 3, 2009 Posted January 3, 2009 The One är min stativardröm come true. Recensionen i TAS var tydlig, den blev också vald i decembernumret som en av årets bästa produkter. Som gammal Model One-ägare så vattnas det i munnen... :mm: / stargazer, skickar in en kupong på Onsdag NU! -Har den anlänt Totems jubileumsmodell The One samt ett par vita Arro... -Arro har spelat över natten och överaskade stort med sin stora ljubild och fullt frekvensomfång. Sen kopplade vi in The One...och de lät väl bra sådär direkt ...men sen lät de bättre ....och bättre...och..ja de har ännu bara blivit spelade i två timmar och låter sååå bra. Både kropp och upplösning, transparent är bara förnamnet.....JÖSSES!!....Vilken upplevelse..Ska bli spännande att följa denna modell under inspelningstiden, klart de inte har suboktavsbas med det den gör är såå övertygande att man tänker inte så mycket på detta. Lasse föll som en fura för denna och vad jag vet så är det inte många stativare som kommer i närheten av denna.....pris: 32,000 kr paret välkommen att lyssna och begrunda... //Lasse Quote
Timbre™ Posted January 4, 2009 Posted January 4, 2009 Hejsan Lasse! Om du representerar någon butik som säljer Totem måste detta läggas in i profilen som följer alla inlägg. En länk till butikens hemsida går också bra. Quote
Lasses-HIFI Posted January 4, 2009 Author Posted January 4, 2009 The One är min stativardröm come true. Recensionen i TAS var tydlig, den blev också vald i decembernumret som en av årets bästa produkter. Som gammal Model One-ägare så vattnas det i munnen... / stargazer, skickar in en kupong på Onsdag Quote
Lasses-HIFI Posted January 4, 2009 Author Posted January 4, 2009 Hörde J_E Perssons 19 år gamla Model One och jag måste säga att de åldrats med värdighet så att byta in ett par sådana skall inte vara något problem.... -Skillnad mot The One.....det vill du inte veta!! //Lasse Quote
Recommended Posts