Sanfrid Posted December 19, 2008 Posted December 19, 2008 Julen är här på riktigt. I onsdags kom två efterlängtade tomtar på besök. Någon som kan gissa vad dom levererade? Quote
Sanfrid Posted December 19, 2008 Author Posted December 19, 2008 hehe, jag vet. Börjar på M... Mcintosh? Det är fel..:-) Quote
orpheus Posted December 19, 2008 Posted December 19, 2008 För att citera en klassisk filmrad "Sa du MBL" Jäklikt snälla tomtar,ge dom mitt nr Patrik Quote
Guest asimov66 Posted December 19, 2008 Posted December 19, 2008 och min inledande post slutar på ...BL Quote
Sanfrid Posted December 19, 2008 Author Posted December 19, 2008 För att citera en klassisk filmrad "Sa du MBL" Jäklikt snälla tomtar,ge dom mitt nr Patrik Det var ett par mycket trevliga tomtar! Jag har nog aldrig stött på ett företag med bättre service än Audio concept. En perfekt köpupplevelse från första steget in i butik till slutleverans. Quote
Kent_n Posted December 20, 2008 Posted December 20, 2008 Ännu en MBL:are är född..Vi sprider oss sakta men säkert. Kul. snyggt som attan..för att inte tala om stereobänken, kanonläcker PS: Håller med dig i uttalandet om AC service.. Quote
Sanfrid Posted December 20, 2008 Author Posted December 20, 2008 Ännu en MBL:are är född..Vi sprider oss sakta men säkert. Kul. snyggt som attan..för att inte tala om stereobänken, kanonläcker PS: Håller med dig i uttalandet om AC service.. Vi får väl bilda klubb snart då..:-) Stereobänken får man nog betrakta som ett lågprisalternativ i sammanhanget, men snygg är den iaf i mitt tycke. Quote
Guest Audio Concept Posted December 20, 2008 Posted December 20, 2008 Sanfrid, det var ett stor nöje att rikta Rudolf och släden mot ditt trevliga hem. Med MBL i säcken så behöver vi inte ens fråga om det finns några snälla hifi-intresserade... alla blir automatiskt lyckliga :-) Vi önskar er en riktigt trevlig jul och maximalt lyssningsnöje... Ps. En MBL klubb är ingen dum ide alls. Det finns numera många potentiella medlemmar. Mvh, Audio Concept Quote
Sanfrid Posted December 26, 2008 Author Posted December 26, 2008 Läckert! Bänken från Furniturebox va? Det stämmer! Funderar på att ställa cd samt förstärkaren på dessa: http://www.solidsteel.it/pag/e/A-B.html Men man kan inte hinna med allt på en gång. Nu ska det möbleras om så att anläggningen får den plats den förtjänar..:-) Quote
Engelholm Audio Posted December 27, 2008 Posted December 27, 2008 Grattis! Borde vara samma modeller som jag demade på Arkenmässan! Quote
Sanfrid Posted September 3, 2009 Author Posted September 3, 2009 Nu när det inte är jul känns det elakt att kalla Robert för tomte (kanske ska ändra rubriken:-)) men på besök har han varit igen..:-) Efter en tid med mycket nöje av min mbl 7008 beslutade jag att det var dax för en uppgradering. Nu är det för stunden bara en ytterligare komplettering att göra och det är väl uppenbart för alla vad denna anläggning saknar.... Ber om ursäkt för kvalitén på fotona, som besökare här så har man ju blivit bortskämd med riktigt högkvalitativa bilder. Quote
Guest Audio Concept Posted September 3, 2009 Posted September 3, 2009 Sanfrid, riktigt kul att se "nya" anläggningen i ert mycket smakfulla och eleganta rum. Ps. Känns riktigt bra att vara "tomte" i sådana sammanhang. Dessutom är det ju julafton varenda gång nya MBL produkter packas upp, installeras och spelas på. :-) Mvh, Audio Concept Quote
Timbre™ Posted September 3, 2009 Posted September 3, 2009 http://i543.photobucket.com/albums/gg464/s.../Picture001.jpg http://i543.photobucket.com/albums/gg464/s.../Picture006.jpg Ber om ursäkt för kvalitén på fotona, som besökare här så har man ju blivit bortskämd med riktigt högkvalitativa bilder. Detta är ju i första hand ett audioforum så till syvene och sist är det ändå fotoobjekten som räknas... Det ser trevligt och välordnat ut! Quote
P-pan Posted September 3, 2009 Posted September 3, 2009 Ser ju nästan för trevligt ut . Lite vinyl på det där så är det väl klart sedan Quote
Sanfrid Posted September 3, 2009 Author Posted September 3, 2009 Lite vinyl på det där så är det väl klart sedan Exakt! Quote
Kent_n Posted September 6, 2009 Posted September 6, 2009 Nu när det inte är jul känns det elakt att kalla Robert för tomte (kanske ska ändra rubriken:-)) men på besök har han varit igen..:-) Efter en tid med mycket nöje av min mbl 7008 beslutade jag att det var dax för en uppgradering. Nu är det för stunden bara en ytterligare komplettering att göra och det är väl uppenbart för alla vad denna anläggning saknar.... Ber om ursäkt för kvalitén på fotona, som besökare här så har man ju blivit bortskämd med riktigt högkvalitativa bilder. Riktigt snyggt, och jag vet att det låter riktigt bra..Grattis.. Quote
Recommended Posts