Jump to content

Recommended Posts

Posted
För att citera en klassisk filmrad "Sa du MBL"

Jäklikt snälla tomtar,ge dom mitt nr :D

Patrik

Det var ett par mycket trevliga tomtar! Jag har nog aldrig stött på ett företag med bättre service än Audio concept. En perfekt köpupplevelse från första steget in i butik till slutleverans.

Posted

Ännu en MBL:are är född..Vi sprider oss sakta men säkert.

Kul. snyggt som attan..för att inte tala om stereobänken, kanonläcker

PS: Håller med dig i uttalandet om AC service..

Posted
Ännu en MBL:are är född..Vi sprider oss sakta men säkert.

Kul. snyggt som attan..för att inte tala om stereobänken, kanonläcker

PS: Håller med dig i uttalandet om AC service..

Vi får väl bilda klubb snart då..:-)

Stereobänken får man nog betrakta som ett lågprisalternativ i sammanhanget, men snygg är den iaf i mitt tycke.

Guest Audio Concept
Posted

Sanfrid,

det var ett stor nöje att rikta Rudolf och släden mot ditt trevliga hem. Med MBL i säcken så behöver vi inte ens fråga om det finns några snälla hifi-intresserade... alla blir automatiskt lyckliga :-)

Vi önskar er en riktigt trevlig jul och maximalt lyssningsnöje...

Ps. En MBL klubb är ingen dum ide alls. Det finns numera många potentiella medlemmar.

Mvh, Audio Concept

• 8 months later...
Posted

Nu när det inte är jul känns det elakt att kalla Robert för tomte (kanske ska ändra rubriken:-)) men på besök har han varit igen..:-)

Efter en tid med mycket nöje av min mbl 7008 beslutade jag att det var dax för en uppgradering.

Picture001.jpg

Picture006.jpg

Nu är det för stunden bara en ytterligare komplettering att göra och det är väl uppenbart för alla vad denna anläggning saknar....

Ber om ursäkt för kvalitén på fotona, som besökare här så har man ju blivit bortskämd med riktigt högkvalitativa bilder.

Guest Audio Concept
Posted

Sanfrid,

riktigt kul att se "nya" anläggningen i ert mycket smakfulla och eleganta rum.

Ps. Känns riktigt bra att vara "tomte" i sådana sammanhang. Dessutom är det ju julafton varenda gång nya MBL produkter packas upp, installeras och spelas på. :-)

Mvh, Audio Concept

Posted
http://i543.photobucket.com/albums/gg464/s.../Picture001.jpg

http://i543.photobucket.com/albums/gg464/s.../Picture006.jpg

Ber om ursäkt för kvalitén på fotona, som besökare här så har man ju blivit bortskämd med riktigt högkvalitativa bilder.

Detta är ju i första hand ett audioforum så till syvene och sist är det ändå fotoobjekten som räknas... :)

Det ser trevligt och välordnat ut!

Posted
Nu när det inte är jul känns det elakt att kalla Robert för tomte (kanske ska ändra rubriken:-)) men på besök har han varit igen..:-)

Efter en tid med mycket nöje av min mbl 7008 beslutade jag att det var dax för en uppgradering.

Picture001.jpg

Picture006.jpg

Nu är det för stunden bara en ytterligare komplettering att göra och det är väl uppenbart för alla vad denna anläggning saknar....

Riktigt snyggt, och jag vet att det låter riktigt bra..Grattis..