Jump to content

Recommended Posts

Posted

Alla medlemmar och gäster tillönskas en EN RIKTIGT FIN JUL MED MYCKET SKÖN MUSIK!

En trendriktig tomte i energisparutförande och årets motiv går verkligen på sparlåga.

Trots ihärdiga försök vägrar han att fungera... :)

winterglow019.JPG

Posted
Trots ihärdiga försök vägrar han att fungera...

Och inte lär det bli en vit jul heller. Knappast här i Skåne iaf. Här avlöser katastroferna varandra:

jordb-t-shirt.gif

Bild: www.gnetagalten.se

;)

Posted

GOD JUL och GOTT NYTT ÅR!

Tomten kom med en pall (!) leksaker till mig och nyåret kommer innebära en klättring i Level-skalan! Tilllika lovar Danmarks främsta elementtillverkare förstaleverans av nytt 12 tums baselement inom ett par dagar... :)

Posted

Jag önskar alla Euphoner

God Hjul och Gott Nytt Spår

med en tillönskan att det kommer att låta riktigt bra om musiken var ni än är under helgerna och kommande år

;) /Jörgen G

Posted

julkort08.jpg

Några bilder från Linköping på årets bästa fotodag - då solen står som lägst på himlen. Fast det är ju bra fotodagar året runt, tycker jag i alla fall.

Musik- och hifiåret har varit spännande för egen del och jag hoppas för alla här på forumet också! Många musikupptäckter och lärorika diskussioner har vi kunnat ta del av.

Nästa år kommer att bli ännu mer spännande när LP:n går om både försäljningen av CD och MP3 .. och då alla skivbolags ljudkompressorer går sönder .. ;)

Posted

Nu är det inte många timmar kvar till Julafton :mm:

Så det är hög tid att jag önskar alla mina HiFi-vänner

en God Jul & ett Gott Nytt År