plundin™ Posted December 16, 2008 Posted December 16, 2008 Tillängnas alla Euphonier, hög som låg! med en förhoppning om att era HiFi klappar tomten levererar, att han inte gör er besvikna, för det finns inget större HiFi-slöseri än en bitter audiofil! och när bure kommer med kyla och snö på det nya året ska det ju kännas gôtt att sitta hemma och värma sig vid den blanka sterereon! själv embarkerar man på julferie med morgondagen och internettilgången är osäker på landet där jag har idet, så i värsta fall hörs vi inte av förren snön töat fram på det nya året :cool: /ptr Quote
Absolute Audio Posted December 16, 2008 Posted December 16, 2008 God jul och tack för i år Plundin! Ha det så trevligt på landet! Quote
Timbre™ Posted December 16, 2008 Posted December 16, 2008 Passar på att önska God Jul redan nu ifall internetuppkopplingen skulle svikta i snödrivorna. Kan vara skönt att komma bort från stadsbruset och lyssna på ren musik... :cool: Ha det fint! Quote
Käera Posted December 16, 2008 Posted December 16, 2008 Tack det samma Plundin,det blir kanske klassisk Julmusik nu med hela familjen i en lugn o skön tillvaro Quote
eliot Posted December 16, 2008 Posted December 16, 2008 GOD JUL och ha det skönt på landet..... Quote
calm Posted December 17, 2008 Posted December 17, 2008 [God Jul önskar jag också till dig Plundin och alla andra trevliga på forumet/s]. Förstår att årets julklapp är ett par tomteröda Focal i full storlek. Jag väntar med spänning på tomten! Calm Quote
Recommended Posts