vovven Posted December 3, 2008 Posted December 3, 2008 Det blir en intressant mix av olika svarvar och försäljning av mjukvara Quote
vovven Posted December 6, 2008 Author Posted December 6, 2008 Bland godsakerna som kommer att presenteras är bl a en ytterst välspelande skivspelare från Kuzma. Quote
Suomela Posted December 10, 2008 Posted December 10, 2008 Trevligt initiativ Undertecknad kommer självklart att närvara! Ingemar driver ju den trevligaste ljudbutik jag satt min fot i och med mer skivor än vanligt till buds finns sämre ställen att tillbringa sin luciahelg Vad kan man då förvänta sig för slags utvalda LP och CD? Vad för slags utrustning kommer man att kunna lyssna på i helgen? /Suomela Quote
vovven Posted December 12, 2008 Author Posted December 12, 2008 Trevligt initiativ Undertecknad kommer självklart att närvara! Ingemar driver ju den trevligaste ljudbutik jag satt min fot i och med mer skivor än vanligt till buds finns sämre ställen att tillbringa sin luciahelg Vad kan man då förvänta sig för slags utvalda LP och CD? Vad för slags utrustning kommer man att kunna lyssna på i helgen? /Suomela Trevligt att Du vill komma Suomela, har man ett genuint intresse för musik och musikreproduktion bör man avsätta ett antal timmar och besöka Balance Bild & Ljud denna helg. Här kommer ett axplock av vad Ni kommer att mötas av. Elektronik: Förstärkare & CD-spelare Leben, Primare, Rotel, Bladelius och Trigon Audio Skivspelare: Thoréns, Rega och Kuzma RIAA-steg: Rega och Trigon Audio Högtalare: Peak Audio, Larsen, Accapella, Thiel, Tannoy och System Audio, om så önskas kan vi även erbjuda provlyssning av Kef, Monolith, Acoustic Energy, Dynaudio och Audio Physics I tillägg till denna hårdvara kommer det även bli en exklusiv presentation av Real Cables breda och prisvärda sortiment av kablar. En lokal skivknalle erbjuder försäljning av skivor, 10-12 backar vinyl samt CD. Sortimentet omfattar såväl Jazz, Blues, Singer-Songvriter som pop och rock Vi kommer också att presentera och dema en ytterst intressant skivtvätt. Som Ni märker finns det mycket att titta och lyssna på av såväl hård som mjukvara. Välkomna till Balance Bild & Ljud i Jönköping, en riktigt trevlig HiFi-butik. Quote
Recommended Posts