Jump to content

Recommended Posts

Posted

Trevligt initiativ :)

Undertecknad kommer självklart att närvara!

Ingemar driver ju den trevligaste ljudbutik jag satt min fot i och med mer skivor än vanligt till buds finns sämre ställen att tillbringa sin luciahelg ;)

Vad kan man då förvänta sig för slags utvalda LP och CD? Vad för slags utrustning kommer man att kunna lyssna på i helgen?

/Suomela

Posted
Trevligt initiativ :)

Undertecknad kommer självklart att närvara!

Ingemar driver ju den trevligaste ljudbutik jag satt min fot i och med mer skivor än vanligt till buds finns sämre ställen att tillbringa sin luciahelg ;)

Vad kan man då förvänta sig för slags utvalda LP och CD? Vad för slags utrustning kommer man att kunna lyssna på i helgen?

/Suomela

Trevligt att Du vill komma Suomela, har man ett genuint intresse för musik och musikreproduktion bör man avsätta ett antal timmar och besöka Balance Bild & Ljud denna helg.

Här kommer ett axplock av vad Ni kommer att mötas av.

Elektronik:

Förstärkare & CD-spelare

Leben, Primare, Rotel, Bladelius och Trigon Audio

Skivspelare:

Thoréns, Rega och Kuzma

RIAA-steg:

Rega och Trigon Audio

Högtalare:

Peak Audio, Larsen, Accapella, Thiel, Tannoy och System Audio, om så önskas kan vi även erbjuda provlyssning av Kef, Monolith, Acoustic Energy, Dynaudio och Audio Physics

I tillägg till denna hårdvara kommer det även bli en exklusiv presentation av Real Cables breda och prisvärda sortiment av kablar.

En lokal skivknalle erbjuder försäljning av skivor, 10-12 backar vinyl samt CD. Sortimentet omfattar såväl Jazz, Blues, Singer-Songvriter som pop och rock

Vi kommer också att presentera och dema en ytterst intressant skivtvätt.

Som Ni märker finns det mycket att titta och lyssna på av såväl hård som mjukvara.

Välkomna till Balance Bild & Ljud i Jönköping, en riktigt trevlig HiFi-butik.

Bild1.jpg