Jump to content

Recommended Posts

Posted

Endelig sker der lidt igen på HiFi siden. Jeg har fået gæster - 2 tunge (ca. 100LBS - det er ca. 1LBS pr. Watt) og varme gæster. Hele vejen fra USA. :mm::mm:

Mine Vienna Mahler fra Austria og de ¨varme, tunge gæster taler fint sammen i klasse A igennem et Synergistics kabel også fra USA. Jeg er sikker på at de forstår hinanden........

Robert Harley fra the Absolute Sound har også mødt dem og skrev.: "Float like a butterfly - sting like a bee"! "It all adds up to one of the gratest values in solid-state amplification"

Jeg må videre, ind til gæsterne og lyssna på hvad de har at sige :?::?:

Hvem mon er på besøg?

Posted
Endelig sker der lidt igen på HiFi siden. Jeg har fået gæster - 2 tunge (ca. 100LBS - det er ca. 1LBS pr. Watt) og varme gæster. Hele vejen fra USA. :mm::mm:

Mine Vienna Mahler fra Austria og de ¨varme, tunge gæster taler fint sammen i klasse A igennem et Synergistics kabel også fra USA. Jeg er sikker på at de forstår hinanden........

Robert Harley fra the Absolute Sound har også mødt dem og skrev.: "Float like a butterfly - sting like a bee"! "It all adds up to one of the gratest values in solid-state amplification"

Jeg må videre, ind til gæsterne og lyssna på hvad de har at sige :?::?:

Hvem mon er på besøg?

Det skulle vel ikke være Pass Labs XA100.5 monoforstærkere?

Det må jeg nok sige, det var fint besøg!

Billeder?

Posted

Hej Kenneth

Ja du har ret, MEGET fint besøg her i stuen - det sparer på varmen kan jeg love dig! Billeder og lytteindtryk følger snarest ..... skal lige høre en skive mere :mm:

Posted
Hej Kenneth

Ja du har ret, MEGET fint besøg her i stuen - det sparer på varmen kan jeg love dig! Billeder og lytteindtryk følger snarest ..... skal lige høre en skive mere :mm:

Det vil jeg glæde mig til!

Posted
Det vil jeg glæde mig til!

Gør du det. Hold da k... de er SÅ gode. Det lyder himmelsk dog med djævelsk bund......... fantastisk! Selv min bedre halvdel syntes de er gode......

Posted

Beslutningen er taget, DE BLIVER HER! Der er nu masser af tid til foto´s og lyssningsindtryk!!! Det skal nok komme.

• 2 weeks later...
Posted

DSC00498-1.jpg

Pass 100,5, tungt og varmt grej - det spiller bare så godt. Jobber just nu med kablerne, der er bestemt store skillnad.

DSC00503.jpg

Der bliver lyssnat intenst :clown: :clown:

Posted
Äntligen lite bilder i bildtråden ;)

De ser seriösa ut de nya stegen. Blir det tillräcklig luftcirkulation som de står i racket?

Ja äntligen, det er inte altid så let!

Ja de bliver varme, men inte så det giver problemer.

• 2 weeks later...
Posted
Grattis Kim, intressanta förstärkare!

Det ser ut som Vienna Mahler :?:

Ja det er Vienna Mahler - nu i MK II version, rigtigt fine højttalere.

Har lyssnat til en del andre ex. Avalon Ascendant, Martin Logan og andre - men nej jeg vil inte bytte.

Er just nu igang med at planere på et nyt 45-50 m2 lyssningsrum - inte dedikeret til Hifi, men optimeret så mye som muligt uden at det bliver et studio. Det bliver en stor forbedring. Jeg skal nok dokumentere med text og bilder når projektet starter.

Godt Nytår til alle.