kim Posted December 1, 2008 Posted December 1, 2008 Endelig sker der lidt igen på HiFi siden. Jeg har fået gæster - 2 tunge (ca. 100LBS - det er ca. 1LBS pr. Watt) og varme gæster. Hele vejen fra USA. Mine Vienna Mahler fra Austria og de ¨varme, tunge gæster taler fint sammen i klasse A igennem et Synergistics kabel også fra USA. Jeg er sikker på at de forstår hinanden........ Robert Harley fra the Absolute Sound har også mødt dem og skrev.: "Float like a butterfly - sting like a bee"! "It all adds up to one of the gratest values in solid-state amplification" Jeg må videre, ind til gæsterne og lyssna på hvad de har at sige Hvem mon er på besøg? Quote
Kenneth_P Posted December 1, 2008 Posted December 1, 2008 Endelig sker der lidt igen på HiFi siden. Jeg har fået gæster - 2 tunge (ca. 100LBS - det er ca. 1LBS pr. Watt) og varme gæster. Hele vejen fra USA. Mine Vienna Mahler fra Austria og de ¨varme, tunge gæster taler fint sammen i klasse A igennem et Synergistics kabel også fra USA. Jeg er sikker på at de forstår hinanden........ Robert Harley fra the Absolute Sound har også mødt dem og skrev.: "Float like a butterfly - sting like a bee"! "It all adds up to one of the gratest values in solid-state amplification" Jeg må videre, ind til gæsterne og lyssna på hvad de har at sige Hvem mon er på besøg? Det skulle vel ikke være Pass Labs XA100.5 monoforstærkere? Det må jeg nok sige, det var fint besøg! Billeder? Quote
kim Posted December 1, 2008 Author Posted December 1, 2008 Hej Kenneth Ja du har ret, MEGET fint besøg her i stuen - det sparer på varmen kan jeg love dig! Billeder og lytteindtryk følger snarest ..... skal lige høre en skive mere Quote
Kenneth_P Posted December 1, 2008 Posted December 1, 2008 Hej Kenneth Ja du har ret, MEGET fint besøg her i stuen - det sparer på varmen kan jeg love dig! Billeder og lytteindtryk følger snarest ..... skal lige høre en skive mere Det vil jeg glæde mig til! Quote
kim Posted December 2, 2008 Author Posted December 2, 2008 Det vil jeg glæde mig til! Gør du det. Hold da k... de er SÅ gode. Det lyder himmelsk dog med djævelsk bund......... fantastisk! Selv min bedre halvdel syntes de er gode...... Quote
kim Posted December 6, 2008 Author Posted December 6, 2008 Beslutningen er taget, DE BLIVER HER! Der er nu masser af tid til foto´s og lyssningsindtryk!!! Det skal nok komme. Quote
kim Posted December 19, 2008 Author Posted December 19, 2008 Sådan så det ud i mit lytterum for 3 uger siden. God lyd, ikke meget power! Quote
kim Posted December 19, 2008 Author Posted December 19, 2008 Denne lile gutten er flyttet ind ....... men han er ikke alene! Quote
kim Posted December 19, 2008 Author Posted December 19, 2008 Pass 100,5, tungt og varmt grej - det spiller bare så godt. Jobber just nu med kablerne, der er bestemt store skillnad. Der bliver lyssnat intenst :clown: :clown: Quote
Matrixen Posted December 19, 2008 Posted December 19, 2008 Äntligen lite bilder i bildtråden De ser seriösa ut de nya stegen. Blir det tillräcklig luftcirkulation som de står i racket? Quote
kim Posted December 19, 2008 Author Posted December 19, 2008 Äntligen lite bilder i bildtråden De ser seriösa ut de nya stegen. Blir det tillräcklig luftcirkulation som de står i racket? Ja äntligen, det er inte altid så let! Ja de bliver varme, men inte så det giver problemer. Quote
calle_jr Posted December 20, 2008 Posted December 20, 2008 Grattis Kim, intressanta förstärkare! Det ser ut som Vienna Mahler http://i284.photobucket.com/albums/ll11/ki.../DSC00185_1.jpg Quote
kim Posted January 3, 2009 Author Posted January 3, 2009 Grattis Kim, intressanta förstärkare! Det ser ut som Vienna Mahler Ja det er Vienna Mahler - nu i MK II version, rigtigt fine højttalere. Har lyssnat til en del andre ex. Avalon Ascendant, Martin Logan og andre - men nej jeg vil inte bytte. Er just nu igang med at planere på et nyt 45-50 m2 lyssningsrum - inte dedikeret til Hifi, men optimeret så mye som muligt uden at det bliver et studio. Det bliver en stor forbedring. Jeg skal nok dokumentere med text og bilder når projektet starter. Godt Nytår til alle. Quote
Recommended Posts