Jump to content

Recommended Posts

Posted

Euphonias administrativa avdelning minskar i omfång då Mikael p.g.a. tidsbrist övergår till ordinarie medlemskap efter att ha burit ansvar för två forumsuppstarter i Hifisverige... :cool: :) Första kontakten ägde rum på Hifimagasinets forum och i slutfasen av den epoken jobbade Mikael med mjukvaran till HiFiForum.nu

Det gick väldigt snabbt och jag kikade in som moderator men plötsligt och oväntat stod det administratör i profilen... :o:D

Ett par år därefter ställde Mikael upp och fick igång den tekniska sidan av Euphonia.

Det har varit många givande kontakter och till några av höjdpunkterna hör två Norrbottenbesök, mässbesök och musikavnjutning i största allmänhet under trevliga former.

Ett STORT TACK till Mikael för alla administrationsår som gått och vi håller naturligtvis kontakten som vanligt.

//Timbre

norrbotten001.JPG

Posted

Tack för alla vänliga ord. :blush Känns som evigheter sen jag satt och fick igång HiFiForum.nu och det var betydligt mer jobb med forum på den tiden. Euphonia var kul att hjälpa till med men som sagt så känner jag att jag gjort mitt nu efter dessa år.

Kommer naturligtvis att delta som vanlig medlem även i fortsättningen :)

Önskar nya administrationen lycka till och passar på att tacka Bengt för alla år som varit tillsammans vid rodret på denna skuta! :app: :cool:

Posted

Tack för ett grymt bra jobb, Mikael!

Tycker att det varit väldigt lite strul och det mesta har funkat snyggt och bra.

Säkert har en och annan kväll lagts till att trixa med sajtens teknik...

Det är väl med teknisk drift ungefär som med hockeydomare.... märker man inte av domaren har han varit kanon :)

Det ska som vanligt bli kul att fortsatt läsa dina inlägg i forumet!

Hoppas Tomten är snäll med dig till Jul / stargazer