Timbre™ Posted November 26, 2008 Posted November 26, 2008 Euphonias administrativa avdelning minskar i omfång då Mikael p.g.a. tidsbrist övergår till ordinarie medlemskap efter att ha burit ansvar för två forumsuppstarter i Hifisverige... :cool: Första kontakten ägde rum på Hifimagasinets forum och i slutfasen av den epoken jobbade Mikael med mjukvaran till HiFiForum.nu Det gick väldigt snabbt och jag kikade in som moderator men plötsligt och oväntat stod det administratör i profilen... Ett par år därefter ställde Mikael upp och fick igång den tekniska sidan av Euphonia. Det har varit många givande kontakter och till några av höjdpunkterna hör två Norrbottenbesök, mässbesök och musikavnjutning i största allmänhet under trevliga former. Ett STORT TACK till Mikael för alla administrationsår som gått och vi håller naturligtvis kontakten som vanligt. //Timbre Quote
K-man Posted November 26, 2008 Posted November 26, 2008 Ja, stort tack för allt detta Mikael!!! Superhärligt jobbat!!! \\K-man Quote
calle_jr Posted November 26, 2008 Posted November 26, 2008 Stort tack Mikael för ditt arbete, som ofta är sådant som inte märks förrän det upphör. Quote
Käera Posted November 26, 2008 Posted November 26, 2008 Tack o hoppas Jultomten är extra snäll i år för ditt jobb på sidan,som alla tar för givet skall fungera utan att vi vanliga behöver anstränga oss... Quote
mikael2 Posted November 26, 2008 Posted November 26, 2008 Tack för alla vänliga ord. Känns som evigheter sen jag satt och fick igång HiFiForum.nu och det var betydligt mer jobb med forum på den tiden. Euphonia var kul att hjälpa till med men som sagt så känner jag att jag gjort mitt nu efter dessa år. Kommer naturligtvis att delta som vanlig medlem även i fortsättningen Önskar nya administrationen lycka till och passar på att tacka Bengt för alla år som varit tillsammans vid rodret på denna skuta! :cool: Quote
stargazer Posted November 27, 2008 Posted November 27, 2008 Tack för ett grymt bra jobb, Mikael! Tycker att det varit väldigt lite strul och det mesta har funkat snyggt och bra. Säkert har en och annan kväll lagts till att trixa med sajtens teknik... Det är väl med teknisk drift ungefär som med hockeydomare.... märker man inte av domaren har han varit kanon Det ska som vanligt bli kul att fortsatt läsa dina inlägg i forumet! Hoppas Tomten är snäll med dig till Jul / stargazer Quote
Engelholm Audio Posted November 27, 2008 Posted November 27, 2008 Jag lyfter på hatten och tackar dig Mikael! Det är jobb och ansvar som gjort att Euphonia snurrar på och för det är jag tacksam och glad! Quote
Guest asimov66 Posted November 27, 2008 Posted November 27, 2008 Man bugar och tackar för denna tiden Quote
plundin™ Posted November 27, 2008 Posted November 27, 2008 TACK M2, ser fram emot många heta diskussioner nu när du inte behöver ta hand om oss! /ptr Quote
Nitram Posted November 27, 2008 Posted November 27, 2008 Utan Mikael2 stannar hifi-sverige? Hoppas inte det Grymt att det finns eldsjälar... Bra jobbat! Quote
sladd Posted November 27, 2008 Posted November 27, 2008 Lyfter på hatten Hälsa frun och den där iskalla hamnen mvh Quote
Recommended Posts