Lasses-HIFI Posted November 21, 2008 Posted November 21, 2008 Nu på Fredag-lördag (5-6/12) är det Totem-To-Town som gäller....kom - i -håg.och kom..!! J-E Persson från Opus3 (skivproducenten himself) kommer på besök.. Vi bjuder på fika & skiva...kvällsöppet på fredag...kan bli kul... Följande Totem-modeller demas: Dreamcatcher, Rainmaker, Model One Signature, Mani-2, The Forest.... Väl mött och välkommen alla MUSIK & HIFI intresserade Mvh J-E, Lasse & Morgan Quote
stargazer Posted November 24, 2008 Posted November 24, 2008 Grattis Dalarna! Totem har mycket godis i sitt sortiment, har själv ägt Model One Signature, en fantastisk högtalare . Kräver dock en del vad gäller systemmatchning och uppställning... men den enträgne blir rikligt belönad Även Hawk och Forest är mycket mycket bra. Kommer Totems statement-stativare "The One" också To Town? Det skulle få mig seriöst att åka ner till Dalarna för att få höra... Cheers / stargazer, gammal Model One-fan Quote
Lasses-HIFI Posted December 3, 2008 Author Posted December 3, 2008 Grattis Dalarna! Totem har mycket godis i sitt sortiment, har själv ägt Model One Signature, en fantastisk högtalare . Kräver dock en del vad gäller systemmatchning och uppställning... men den enträgne blir rikligt belönad Även Hawk och Forest är mycket mycket bra. Kommer Totems statement-stativare "The One" också To Town? Det skulle få mig seriöst att åka ner till Dalarna för att få höra... Cheers / stargazer, gammal Model One-fan Quote
Lasses-HIFI Posted December 3, 2008 Author Posted December 3, 2008 The One kommer inte denna gång men mina tankar är att köpa in Arro i vitt samt The Wind, kan bli bra det oxo..!! mvh Lasse Quote
Recommended Posts