Guest Audio Concept Posted November 16, 2008 Posted November 16, 2008 I veckan kommer vi att få in Bridge Audio Laboratorys elektronik, som av många anses vara bland de bästa och mest exklusiva byggen som finns att köpa idag. Så även om du inte har tänkt att skaffa dig just dessa produkter... - gör hursomhelst ett lyssningsbesök. Vi garanterar häftig och kompromisslös återgivning - som kommer att värma dig - i höstmörkret. Välkommen in. Mvh, Audio Concept Quote
Kent_n Posted November 17, 2008 Posted November 17, 2008 Aldrig hört talas om detta märke, ser dock imopnerade ut, framförallt innandömet.. När lägger ni ut den/dom på hemsida ? Quote
Guest Audio Concept Posted November 17, 2008 Posted November 17, 2008 Under veckan kommer info om dem på hemsidan..... Mvh Audio Concept Quote
Absolute Audio Posted November 17, 2008 Posted November 17, 2008 http://www.euphonia-audioforum.se/forums/i...t=0&start=0 I denna tråd så snackas det lite om dom! Även länk till hemsidan Ser ut att vara yrkesmördar-precision på varenda liten detalj. :cool: Quote
Kent_n Posted November 17, 2008 Posted November 17, 2008 Jag antar att dom kostar lite ? eller relativt mkt till och med..Läckra som attan på bilden.. Vilka modeller kommer ni ta in, såg på hemsidan att dom även hade slutsteg.. Quote
Schill Posted November 17, 2008 Posted November 17, 2008 Ohh...kul kul kul, detta är något av ett drömmärke gällande för och slutsteg :mm: . Billiga...Icke sa nicke men man har väl två njurar. Quote
oLjud Posted November 17, 2008 Posted November 17, 2008 undra om man kommer får bygga sån där förstärkare i Elektronik 2 som jag ska läsa snart... (vi ska bygga en liten och enkel förstärkare :P) haha Ser riktigt trevlig ut, ruggigt snyggt innehåll! Quote
Mr T Posted November 18, 2008 Posted November 18, 2008 Det är riktigt tunga grejor tydligen. Var nere på AC igår och Robban lovade en stor upplevelse, på alla sätt. Man får inga riktiga proportioner på bilden men de är visst STORA... Mr T Quote
Guest Peo Posted November 18, 2008 Posted November 18, 2008 Oj, nu blev jag nyfiken.. Får titta in nån dag snart, det är på tiden.. Quote
Kent_n Posted November 18, 2008 Posted November 18, 2008 Läge att titta på denna förstärkare..nyfiken som attan Quote
Recommended Posts