Jump to content

Recommended Posts

Guest Audio Concept
Posted

bridge.jpg

I veckan kommer vi att få in Bridge Audio Laboratorys elektronik, som av många anses vara bland de bästa och mest exklusiva byggen som finns att köpa idag. Så även om du inte har tänkt att skaffa dig just dessa produkter... - gör hursomhelst ett lyssningsbesök. Vi garanterar häftig och kompromisslös återgivning - som kommer att värma dig - i höstmörkret.

Välkommen in.

Mvh, Audio Concept

Guest Audio Concept
Posted

Under veckan kommer info om dem på hemsidan.....

Mvh Audio Concept

Posted

Jag antar att dom kostar lite ? eller relativt mkt till och med..Läckra som attan på bilden..

Vilka modeller kommer ni ta in, såg på hemsidan att dom även hade slutsteg..

Posted

Ohh...kul kul kul, detta är något av ett drömmärke gällande för och slutsteg :mm: :mm: . Billiga...Icke sa nicke men man har väl två njurar. :D

Posted

undra om man kommer får bygga sån där förstärkare i Elektronik 2 som jag ska läsa snart... (vi ska bygga en liten och enkel förstärkare :P) haha

Ser riktigt trevlig ut, ruggigt snyggt innehåll! :D

Posted

Det är riktigt tunga grejor tydligen. Var nere på AC igår och Robban lovade en stor upplevelse, på alla sätt. Man får inga riktiga proportioner på bilden men de är visst STORA...

Mr T

Posted

Oj, nu blev jag nyfiken.. :D Får titta in nån dag snart, det är på tiden.. :)