P-pan

P-Pans Musikhörna

Recommended Posts

1 hour ago, AlfaGTV said:

Ahum! Finns det alltså en koppling till @rikard resa här? Oavsett, vad ska du med en DAC till @P-pan? Digital musik har väl inte inträtt i ditt lyssningsrum ännu? :24:

När man bort över helgen far, och nya grejer man har, P-pan "burn-in" tjänst är bra att ha! :thumbsup:

1 hour ago, AlfaGTV said:

Digital musik har väl inte inträtt i ditt lyssningsrum ännu? :24:

@AlfaGTV

Du menar att streaming är så überdigitaliserat nu för tiden att cd-formatet inte räknas längre :39: ?

59 minutes ago, octavia rs said:

Hur går ditt testande av fötter? Är intresserad av RevoPods så de skulle vara kul att hör hur det blev?

@octavia rs

Det går väl ganska bra tycker jag.

Jag har dock antagligen blandat mitt testande av olika prylar en aning för mycket kan jag känna.

Rent logiskt så skulle jag nog ha fixat mina basfällor först innan jag gav mig på annat, fällorna står fortfarande på agendan m.a.o.

Bas kan ju ha en rätt så god maskeringsförmåga och det är lite där jag känner att jag står för dagen.

Ivern och nyfikenheten tog tag i mig så jag körde på lite än då :D

Men jag kan oavsett detta i alla fall öka ljudtrycket med bättre skärpa och kontroll och det gäller för både Revopods och Martens fötter.

Återstår att se vad jag upplever då jag återmonterar originalfötterna.

1 hour ago, P-pan said:

Jag har dock antagligen blandat mitt testande av olika prylar en aning för mycket kan jag känna

Jag vet hur det är :D

Jag skulle vilja prova andra fötter än de Ansuz Darkz D-TC jag har idag om de kan fungera bättre med en icke helt hård koppling.