Engelholm Audio Posted October 26, 2008 Posted October 26, 2008 Engelholm Audio's hemsida är uppdaterad med ett par FAQ med dom vanligaste frågorna jag får från kunder eller läser på fora! engelholm audio...klicka på DOWNLOAD! Syftet är att ge matnyttig läsning och ökad kunskap/förståelse kring detta område. Quote
Engelholm Audio Posted November 6, 2008 Author Posted November 6, 2008 Bra! Efterlängtat. Tack! Det snickras på två till och jag hoppas kunna publisera åt minstonde ena snart. Enligt Google Analytic är besöksantalet stort på min sida kring akustik (men också högtalarna). FAQ'erna läses i lugn och ro under många minuter - säger statestiken i alla fall! Quote
Guest asimov66 Posted November 6, 2008 Posted November 6, 2008 Läser och blir samtidigt mer intresserad av akustik. Kan inte bli bättre. Quote
Engelholm Audio Posted November 6, 2008 Author Posted November 6, 2008 Läser och blir samtidigt mer intresserad av akustik. Kan inte bli bättre. Kul att höra! Quote
P-pan Posted November 7, 2008 Posted November 7, 2008 Intressant läsning, det tackar vi x-tra för Quote
Engelholm Audio Posted November 7, 2008 Author Posted November 7, 2008 Intressant läsning, det tackar vi x-tra för Jag återanvänder mitt senaste inlägg: "Kul att höra! " Quote
Recommended Posts