Jump to content

Recommended Posts

Posted

Magico distribueras av PS Audio i Danmark. Utöver OJCO, som nämns ovan, har jag noterat att Hifi Stället i Göteborg skall ha dessa i sin "portfölj". Vet dock inte om de har något sortiment av Magico hemma.

Zanden Audio verkar däremot inte ha representation i norden. Närmaste distributör jag fann är Symphony Audio Import i Holland. Dessa har varit vänliga nog att publicera prislista för grejjerna på hemsidan. Kan väl bara konstatera att Zanden, såsom Magico, inte tillverkar de billigaste av ljudåtergivningsutrustning...

/Suomela

Posted

Zanden finns det möjlighet att tillgå genom oss på Audiotrade.

Det är dock inte möjligt att lyssna då vi inte tagit in några produkter till Sverige, men vi hoppas att inom kort kunna visa nått utav det fantastiska sortimentet.

Vi svara gärna på frågor om produkterna och skulle någon vilja köpa något tar vi gärna fram priser.

/Martin

Posted

Hifi-stället hade ett par Mini inne för något år sedan. Om jag inte helt missminner mig gick de till Skottland. Jag tror att Anders har planer att ta in ett par V3 framöver.