Brian7500 Posted October 14, 2008 Posted October 14, 2008 Jeg går og overvejer at bytte min Primare CD21 ud til en af disse maskiner. Så nu vil jeg gerne høre fra alle der har erfaringer med en af disse eller begge disse afspillere. Hvilken en skal man vælge? Det er jo klart, at det ville være super at kunne nøjes med en afspiller i stedet for både en cd-afspiller og en dvd-afspiller. SACD muligheden i DVD30 er ligegyldig. Men hvor god er DVD30eren til at afspille cd i forhold til CD31? Er der andre forskelle man skal overveje? Hvordan med drevet? Er det markant dårligere på DVD30eren end på CD31eren? Quote
Musicman Posted October 15, 2008 Posted October 15, 2008 Jag kör med DVD30 och det är otroligt att det går att få ut detta ljud vid CD avspelning. Men är Du endast ute efter att få så bra ljud som möjligt av Dina CD så är kanske CD31 att föredra även om jag inte lyssnat och direkt jämfört dessa maskiner på en och samma gång. Men jag upplever att flexibiliteten är så pass bra med SACD, DVDaudio, DVD, CD m.m. Det gör att den talar till mig. Vill jag ha riktigt bra ljud så lyssnar jag hellre i mitt analoga rum med vinyl. Rekommendationen är DVD30 men kommer Du inte att använda den för film eller dylikt så är CD 31 att föredra. Quote
eliot Posted October 16, 2008 Posted October 16, 2008 Detta har diskuterats tidigare, se tråden Vägval Primare, Balanserat med CD31 eller DVD30? //Eliot Quote
Recommended Posts