Timbre™ Posted June 8, 2004 Posted June 8, 2004 Som alla säkert redan har märkt börjar det dyka upp små banners på Euphonia... Två hififöretag har redan hoppat på tåget, andra har anmält sitt intresse och vi kommer att bjuda in ytterligare några företag som har bidragit med reportagestoff till forumet. Detta projekt befinner sig i teststadiet och kommer så att göra det närmaste året. Personligen tycker jag att det piggar upp hela sidan... Quote
Neodynium Posted June 8, 2004 Posted June 8, 2004 Håller med så länge det inte blixtrar i ögonen på en som vissa banners gör.. Dessa verkar ju bra. Bara en liten sak... är det inte en liten "sorg" kant längst ner på bannern? Quote
Neodynium Posted June 8, 2004 Posted June 8, 2004 Jag ser en vit kant längst ner på bannern... i det röda... ser inte ut som den skall vara där.. väl? Quote
Timbre™ Posted June 8, 2004 Author Posted June 8, 2004 Den undre grå kanten är en essentiell del av designen. Du såg den ju... Quote
DIYamps Posted June 8, 2004 Posted June 8, 2004 Hmmm det är bara vitus bannern som funkar när jag kollar på forumet. Quote
Guest Zalve Posted June 8, 2004 Posted June 8, 2004 Skulle kunna tänka mig att de uppdateras vid "sidbyte" eller liknande ?! Quote
Timbre™ Posted June 8, 2004 Author Posted June 8, 2004 Ja, ny sida - ny banner och vi kommer att ha några spännande nydesignade bidrag på väg in. Quote
K-man Posted June 8, 2004 Posted June 8, 2004 Att vissa upplever det som att vissa banner inte funkar, beror troligen på att vissa banners använder "plug-in" som t.ex. Macromedia flash....det krävs då att man installerar in dessa "plug-in"....naturligtvis i senaste version (dessa är freeware) \\K-man Quote
Neodynium Posted June 8, 2004 Posted June 8, 2004 ahhh... kanten skall vara där? hehe.. De får jobba lite!! Perfekt skall det vara.. :clown: Quote
Bravo Posted June 10, 2004 Posted June 10, 2004 Banner är OK, bara det är måttfullt och inte irriterar huvudsyftet med sidan, dvs. att kunna läsa texten. Quote
Timbre™ Posted June 10, 2004 Author Posted June 10, 2004 Designförberedelserna är igång för fullt... Det blir endast en banner intill loggan (så som vi har det nu) och denna kommer att växla vid sidbyten. Quote
Timbre™ Posted June 16, 2004 Author Posted June 16, 2004 Arbetet med banners i alla dess former pågår för fullt i kulisserna... :cool: Portalen håller på att ta sin slutgiltiga form och jag vill rikta ett stort TACK till vår tekniska stab för visad uthållighet och ett orubbligt intresse! Quote
Neodynium Posted June 16, 2004 Posted June 16, 2004 Låter bra att ni jobbar på designen.. :cool: Quote
Recommended Posts