Jump to content

Recommended Posts

Posted

Tycker att det verkar som att aktiviteten på chatten minskat radikalt.

Finns det någon anledning till det?

Tycker det var många trevliga samtal där tidigare.

mvh/Harry

Posted

Jag håller med Harryup, jättetrevliga ordväxlingar. Om ca en månad är jag med igen. Då skall jag kommit in i vårt nya boende, telekablar på plats etc. Fram till dess följer jag med forumet via min mobil.

Posted
Tycker att det verkar som att aktiviteten på chatten minskat radikalt.

Finns det någon anledning till det?

Tycker det var många trevliga samtal där tidigare.

mvh/Harry

Håller med,,, Brukar logga in mig, och nu har jag satt på ljud så jag hör när nån annan kommer in,,,

men det har varit snålt med besök där,,

Har sett Harry hoppa in och ut, innan jag har hunnit heja.

Posted
Kolla rubrikerna under rekalmlisten högst upp på sidan...

Blogs Livechat Calenedar Members Search Help

Ja det hade jag missat, men nu har jag provat, tack för tippset!

Guest asimov66
Posted

den är för buggig för mig. chattade som tusan innan men nu jobbar jag kväll, lite svårt då.

Posted
den är för buggig för mig. chattade som tusan innan men nu jobbar jag kväll, lite svårt då.

Det är väl då det är perfekt :)

Jag brukar alltid öppna upp chaten i ett ny flik eller fönster för att slippa råka slå igen det.

Posted
jag var ganska aktiv för något år sedan, men sedan blev det ett konstant vinylgaggande under en period och jag blev ivägskrämd ;)

Då måste du komma och hjälpa mig att motarbeta främst 2 personer :)

Vinlysnackat har legat lite lugnt på den senaste tiden,,,så vi andra har kunnat verka i kanalen oxå,,, :mm::D

har dock saknat K-man, som brukar vara en frekvent besökare.

Posted

:D

Ja, det är en hel del kul diskussioner där...!

har varit väl mycket jobb ett tag...så jag har inte haft så mycket energi...men förhoppningsvis lugnar det sig snart, och då är jag med för fullt igen! var så säker! :)

...det är tur det inte finns någon inläggsräknare där.... :clown:

\\K-man

Posted

Jag har varit med på chatten och pratat om motorcycklar, sprit, bästa cafeérna i stan, högtalare, hemmabyggda högtalare, elekronik, bra kontra mindre bra handlare inom HiFi, mässor..ganska trevligt.

Men i mitt fall så går det i cyklar o just nu är det lite down, är inte speciellt mkt på chatten eller euphonia för tillfället..Men rekommenderar chatten, trevligt som attan, värt att pröva..