pederb Posted September 30, 2008 Share Posted September 30, 2008 Vi kommer att ställa ut tillsammans med våran Denver handlare Audio Unlimited, och vi kommer att spela en Clearaudio Statement skivspelare med Aesthetix Io Eclipse RIAA, Bolder och JM Labs Grande Utopia EM. Kommer nog att låta ganska bra. PS. I rum 9004 kommer vi också att premier av Pathos Acoustics nya förförstärkare "Synapse" och Mono slutstegen "Adrenalin" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
calm Posted September 30, 2008 Share Posted September 30, 2008 Spännande Den nya JM Labs Grande Utopia EM skulle vara trevlig att lyssna på. Stereophile hade en del annonser med den. Rocky Mountain Audio Fest, har alltid lockat mig. Verkar både en innehållsrik, avspänd och trevligt tillställning. Är det alltid andra helgen i oktober? Tänkte boka in mig i god tid till nästa år, lite sent nu att åka. Calm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timbre™ Posted September 30, 2008 Share Posted September 30, 2008 Rocky Mountain Audio Fest, har alltid lockat mig. Skall nog upplevas på plats men Audio Federation brukar annars ha trevliga rapporter från Rocky Mountain-mässan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eliot Posted September 30, 2008 Share Posted September 30, 2008 Aesthetix Io Eclipse RIAA skulle vara spännande att höra ....har ni jämfört den med Boulder 2008 phono preamplifier Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pederb Posted September 30, 2008 Author Share Posted September 30, 2008 Calm, jag tror det men kolla efter att show är över, då annonseras alltid det nya datumet. Elliot, inte än, men jag har svårt att tro att något kan låta mycket bättre än Aesthetix Io Eclipse Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
IcedEarth Posted October 1, 2008 Share Posted October 1, 2008 Aesthetix Io Eclipse RIAA skulle vara spännande att höra ....har ni jämfört den med Boulder 2008 phono preamplifier Skulle vilja se några vettiga bilder på den? Finns det någonstans? Såg en liten bild där att den fanns i svart! //rillo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pederb Posted October 1, 2008 Author Share Posted October 1, 2008 Här är en bild från Vandersteens rum under CES, den visar en Callisto Eclipse och en Io Eclipse med en nätdel flr varje enhet (två nätdelar för varje är option) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Audio Concept Posted October 1, 2008 Share Posted October 1, 2008 PederB, vi önskar er lycka till på festivalen. Kombinationen Boulder 2000 / JMLab Grande Utopia borde vara en svårslagen kombination..... Mvh, Audio Concept Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pederb Posted October 1, 2008 Author Share Posted October 1, 2008 PederB, vi önskar er lycka till på festivalen. Kombinationen Boulder 2000 / JMLab Grande Utopia borde vara en svårslagen kombination..... Mvh, Audio Concept Tackar för det, ja allt talar för ett mycket bra ljud. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
IcedEarth Posted October 4, 2008 Share Posted October 4, 2008 Hitta en till bild från Hififorum. Är det själva kontrollenheten längst upp och powersupply i botten? Sjukt jäkla snygg i alla fall. //rillo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
IcedEarth Posted October 4, 2008 Share Posted October 4, 2008 En bild till. //rillo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts