Jump to content

SÅLDA: ElectraGlide Ultra Khan II och Epiphany

Patrick82

Recommended Posts

Har 3 stycken Ultra Khan II och 2 stycken Epiphany ("The world's best power cable"). Dom har serienummer och är i bra skick. Ultra Khan II är 150+ cm och Epiphany 180+ cm.

Säljes billigare än nån annan, dom måste säljas... Stor rabatt om du köper flera.

ALLA SÅLDA!!

Edited by Patrick82

• 5 weeks later...

Alla blev sålda efter en dag, men nu har jag fått 5 stycken mer Epiphany! (Jag bytte min dCS DAC till dom)

Säljes billigare än nån annan så klart! Du får min tillåtelse att sälja dom dyrare.

1 för 3800 kr

2 för 7000 kr

3 för 10000 kr

5 för 15000 kr

l_feb64e14475d4f12b10de14dcb52b49c.jpg

l_a8bc0dc2c2c44ccdb9fcebdeb18ab839.jpg

OBS, mina Epiphany är den första modellen med ERS Paper inuti, dom är väldigt sällsynta. Dom senare budget X2-X3 modellerna går för hälften av priset och dom har inte ERS Paper inuti, dom är ett par steg lägre i ljudklass. Jag säljer mina Epiphany för samma pris som dom, lägre om du köper flera!

The Epiphany X.3 is the most entry level (lowest) model that Electraglide has made in recent years. There is mass confusion on the market because of the naming of the cables. The Epiphany X.3 uses solid core conductors where the Epiphany X uses the higher performance ribbon conductors. The Epiphany X.3 is a couple models below the Epiphany X

Jag gjorde misstaget att sälja för billigt, men det är orättvist att höja priset nu! Jag visste inget om dom här kablarna och jag har gjort research. Retail $6000 för US versionen, Schuko versionen kostar dubbelt så mycket begagnad för att den har jordning. Dom tillverkas inte längre så kanske dom höjs i pris senare.

Edited by Patrick82

• 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...