Guest patrikcaesar Posted September 23, 2008 Posted September 23, 2008 Vivid Audio startar ett showroom i Malmö. Calle Jr skriver och lägger ut underbara bilder på bildforum under rubriken "En smakfull mix" om detta. Med det facit i hand på hur detta året har varit för mina kolleger som har butiker, så kände jag att jag var tvungen hitta på en lösning för att stödja dem. Folk har gått omkull, är livrädda för att köpa in och det är ju jättetråkigt för er konsumenter. För inte kan man väl förlita sig till 100% på vad andra som köpt en produkt säger, denne kommer knappast att säga ; -"Nej du, den där Vinylsvarven ska du INTE köpa, jag är jätte missnöjd, den låter skit." Dels så sänker han andrahandsvärdet på sin nyinköpta skivspelare och ingen köper väl den av honom efter de har hört ngt sådant? Jag har funderat länge på problematiken och detta är ett av de steg jag med andra kommer att ta. Det händer saker i kulisserna. Det kommer mera. Med ett SHOWROOM dit era butiker kan skicka er kunder, utan att ta risken och köpa in högtalare för stora pengar. Tycker ni att detta är en tilltalande idé? Ja, det kommer tiden att utvisa. Ni är i alla fall hjärtligt välkomna från LÖRDAG den 4 oktober kl 12.00-16.00 MVH PATRIK Quote
calle_jr Posted October 4, 2008 Posted October 4, 2008 Info från bildtråd flyttad hit// Calle_jr I morgon är det ett trevligt besök nere i Limhamn. Det var ett tungt åbäke, men ska man ha roligt så får man jobba. Har inte värmt upp den ännu, ligger fortfarande i sin kartong men ngt roligt ska jag ju ha imorgon. Öppnar kl 12.00 så titta ner. Patrik Quote
Guest patrikcaesar Posted October 10, 2008 Posted October 10, 2008 Det är öppet i Vivid audio och Wendl & Lungs showroom VARJE lördag från 12.00-16.00. Den som vill lyssna i lugn och ro, får höra av sig för specialdemo. MVH Patrik Quote
Guest patrikcaesar Posted October 10, 2008 Posted October 10, 2008 Bilderna som den otrolige Calle Jr tagit visar lite av det som man kan välja på att låta Vivid spelas med. Välkomna, Patrik Quote
Kent_n Posted October 11, 2008 Posted October 11, 2008 Hej, hoppas det går bra med lyssningsrummet, snyggt.. Lite nyfiken på skivspelaren, vilket märke är det, ser lite äldre ut ? Quote
Käera Posted October 11, 2008 Posted October 11, 2008 http://www.euphonia-audioforum.se/forums/i...=6024&st=30 Det är den här i en annan tråd Quote
Guest justaudiomagic Posted October 13, 2008 Posted October 13, 2008 Mycket bra initiativ med ett dedikerat lyssningsrum här i Malmö Väldigt intressanta högtalare Quote
Recommended Posts