Guest om.s Posted September 22, 2008 Share Posted September 22, 2008 http://www.hifimessen.no/ Nu har man tydeligen kommet i ett stim av messer, til helgen er det dags igjen i Horten i Norge, Horten ligger ca 25 mil norr om Gøteborg, man åker helt enkelt opp til Moss og tar ferjan over fjorden (En ca 30 min skøn tur på sjøn) og går de 2-300m til lokalen. Dette er 6 året i rad den arrangeres og er/har vært Norges største (beste?) 2 kanals messe. Ta gjerne kontakt om det er noe dere lurer på (Er selv fra Moss opprinnelig og har bodd noen år i Horten) så jeg kan være behjelpelig med info. Jeg og noen kompisar drar opp en tur fra Gbg, kjøreturen tar ca 2t 45min + ferjan fra Gøteborg. mvh Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Educk Posted September 22, 2008 Share Posted September 22, 2008 hoppas också folk tar tillfället i akt. förra årets horten mässa var riktigt bra. så jag ska försöka ta mig dit å de ska inte va så svårt för min del då jag bor i Tønsberg så jag har bara 20 minuter dit Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wolfgang Posted September 22, 2008 Share Posted September 22, 2008 Försökte få en inbjudan dit... men har inte hört något!! :-) Wolfgang Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest om.s Posted September 22, 2008 Share Posted September 22, 2008 Försökte få en inbjudan dit... men har inte hört något!! :-) Wolfgang Litt usikker på hvordan påmeldings rutinene er, men det høres jo litt merkelig ut, ta en telefon til Terje, du finner det i linken og si du vil være med (muligens nope sent nå, men) være konkret og direkte ikke artig og avvaktande ...... mvh Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timbre™ Posted September 23, 2008 Share Posted September 23, 2008 Här kan det vara läge för ett par arkivbilder från förra årets begivenhet... Fidelity var på plats och kommer säkert att vara med denna gång. Knut Vadseth besökte även årets Arkenmässa. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest om.s Posted September 23, 2008 Share Posted September 23, 2008 Här kan det vara läge för ett par arkivbilder från förra årets begivenhet... Fidelity var på plats och kommer säkert att vara med denna gång. tv: Anders Rosness & th: Rolf Inge Danielsen (RODA) Fidelity kommer nok være tilstede når Norges hifi "forsamling" møtes Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts