Engelholm Audio Posted September 21, 2008 Posted September 21, 2008 Hej på er! Tack för Arkenmässan 2008! Min båge var spänd till bristningsgränsen och med ca 700 kg akustikprylar, Floro och MBL verkar det som att det hela höll hela vägen! Tack alla besökare som tålmodigt väntade! Tack ni som specialbokade tid! Tack arrangörerna för tillfället! Tack Audio Concept för en trevlig ny bekantskap i form av MBL men också pratstunderna med Er! Tack HF för utmärkelsen HifiForum's Smultronställe! Årets variant delades ut till endast 5 av utställarna vilket gör mig glad och stolt över att få mottaga denna utmärkelse! Quote
P-pan Posted September 21, 2008 Posted September 21, 2008 Tycker du ska ha ett stort tack själv som la ner så mycket tid och möda för att skapa det fantastiskt välljudande rum du presenterade Quote
calm Posted September 22, 2008 Posted September 22, 2008 Ja det är verkligen synd att tiden inte räckte till för ett besök Förstår att det var något extra! Calm Quote
Engelholm Audio Posted September 22, 2008 Author Posted September 22, 2008 Tack P-pan och Calm! Tycker du ska ha ett stort tack själv som la ner så mycket tid och möda för att skapa det fantastiskt välljudande rum du presenterade Åh vilken bild P-pan! Lärdommen jag tar med mig till 2010 är att få till estetiken bättre med ett mer enhetligt intryck. Bra akustik och estetik går ju faktiskt att kombinera om man bara vill! Quote
Kent_n Posted September 23, 2008 Posted September 23, 2008 Tack för inbjudan, det verkar ha varit en succe..Trist bara att jag missade tiden beroende på en inte allt för lyckad taxichauför. Quote
Engelholm Audio Posted September 23, 2008 Author Posted September 23, 2008 Tack för inbjudan, det verkar ha varit en succe..Trist bara att jag missade tiden beroende på en inte allt för lyckad taxichauför. Som sagt - nya tag igen 2010, å så finns jag och demorummet i Karlskrona fram tills dess! Quote
Recommended Posts