Jump to content

ARKEN 2008

Hans-Tommy

Recommended Posts

Jodå, jag var där och min största behållning var att träffa forumfolk och få ansikte på dessa, givetvis blev det också vinyl/cd-inköp. Där var mina två största behållningar. Vad det gäller mässans bästa ljud/bild osv så var jag inte inne i alla rum. Det var också trevligt på natten i de rum där det fortfarande fanns aktivitet, mycket kul! Det som var riktigt kass var att jag liksom virvlade runt som ett rö för vinden, hittade inte riktigt och blev lite vimsig! Ett programblad, som karta, hade nog avhjälpt detta! Kvällen med utdelning var också bra maten och ett synnerligen bra coverband, trevliga bordsgrannar som jag inte träffat tidigare, tyvärr var det svårt att göra sig hörd. Okey, det var lite trevnadsbeskrivning samt gnäll, summasumarium var det en trevlig mässa som arrangörerna rodde iland på ett bra sätt, återkommer gärna till Arken och även med lyssningsintryck

Jag kan bara konstatera att jag hade behövt minst två dagar.

Tillbringade 90% av tiden i någon av korridorerna tjatande med någon man sällan träffar.

Trots kameran lämnades hemma blev det för lite lyssning.

Men jag blev imponerad av en bang-for-the-buck-speaker i Martens demorum, Highland Oran. Inte helt lättdrivna, men spelade förvånansvärt bra för 7 papp (mässpris).