carsten_chr Posted September 15, 2008 Posted September 15, 2008 Hej ! Jeg vil hermed gerne benytte muligheden for, at takke alle der lige slog et smut índ forbi Schmidt Audio på Arken Messen 2008 ! :cool: Næste gang (Arken Messen 2010) vil jeg være at finde i et rum for mig selv, og ser selvsagt meget frem til, at kunne vise hvad mine grejer virkeligt er i stand til ! Takker også arrangørerne for et meget fint arrangement ! Vel mødt Arken Messen 2010 ! Quote
Matrixen Posted September 15, 2008 Posted September 15, 2008 Tack själv! Det var trevligt att ses igen! /Henrik Quote
Pelle Posted September 16, 2008 Posted September 16, 2008 Tack själv. Podium Sound var mässans största överraskning! Jag hoppas få tillfälle att lyssna under bättre kontrollerade former nästa gång. Quote
plundin™ Posted September 16, 2008 Posted September 16, 2008 Som jag skrev i en annan tråd, det var mycket trist att man inte kunde få höra PS P1 under mer isolerade/lämpliga förhållanden! Jag ser fram emot att Ni besöker Göteborg snart igen så vi kan få lyssna ordentligt! /ptr Quote
Akkelis Audio Posted September 16, 2008 Posted September 16, 2008 Tack Carsten för att vi fick höra din fantastiska förstärkare tillsammans med våra SCAD horn. Den förstärkaren är bland det bästa jag tror jag hört och ser framemot att se den i produktion. /Stefan Quote
carsten_chr Posted September 16, 2008 Author Posted September 16, 2008 Hej !...... Matrixen: Altid "trevligt" at se og snakke med "gamle" HiFi bekendtskaber - dog er det alt for sjældent jeg er i Sverige !...... :cool: Trods sprogbarrieren, er det nu alligevel "mycke", "mycke" "trevligt", at være på besøg i det Svenske !........ Håber vi ses, når jeg forhåbentlig snart kommer til Sverige igen !...... Pelle & Plundin: En oprigtig tak for de flotte ord - I skal vide at det varmer mit lille hjerte vældig "mycke" Det vil være mig en ære at komme til Sverige igen for, at vise hvad Podium virkeligt er i stand til under mere optimale betingelser - jeg lover, at I vil blive glædeligt overrasket !.... :cool: Jeg foreslår, at I selv stabler et lille arrangement på benene - med en 20-30 interesserede !...... Herefter finder vi en dato !...... :cool: Akkelis Audio: Takker endnu en gang - din opbakning værdsættes højt !..... Quote
Recommended Posts