Jump to content

Recommended Posts

Guest patrikcaesar
Posted

mssan.jpg

Ja här kan ni som vill vara med i fototävlingen börja lägga upp era bilder.

Ni som vill kommentera är också välkomna, gillade ni vår monter?

Ni som ännu inte plåtat montern, vet väl att ni vinner en digitalkabel med rodium kontakter.

Blir det Euphonias medlemmar som tar hem priset?

De andra forumen kommer att köra hårt, så upp till kamp.

MVH

Patrik

Guest patrikcaesar
Posted
patric, din peruk..du skulle göra succe hos damerna på Alladin i Sthlm...

Var är det och vad?

Tog du inga bilder på montern?

Du vet väl att den som tog den bästa bilden och publicerar den här eller på ngt annat forum vinner en riktigt bra digitalkabel från REAL cable med rhodium pläterade kontakter?

vinsten-1.jpg

Guest patrikcaesar
Posted

Känner att jag måste lägga upp den här bilden jag fick i min mail bland andra, denna kommer från Johan Orrbo och är OTROLIGT SÖT (alltså inte jag)

Lägg nu upp era bilder på DISCO montern, det finns massa konkurerande forum och vi på Euphonia måste hålla fanan högt!

JohanOrrbo.jpg

Posted
Lägg nu upp era bilder på DISCO montern, det finns massa konkurerande forum och vi på Euphonia måste hålla fanan högt!

- Jag har en hel del bilder från denna montern och börjar med denna

pc-arken1.jpg

Guest patrikcaesar
Posted
Patrik i action :D

pc-arken2.jpg

Ja, det är tur att både du och Timbre inte ansåg er vara med i tävlan, för annars hade dt blivit svårt för alla andra :)

Ni andra som gick förbi och tog foton, bara lägg upp era bilder, och lägg upp allihopa, det kan ju vara så att ni tagit en

bild som från en vinkel som är unik.

Eliot, Timbre, Calle jr och andra mäster fotografer tar bilder som är annorlunda på ngt konstigt sätt, när man väl ser dem så tänker man, ja just det.

Jag skjuter massvis från samma vinkel, och försöker att tänka som de där mäster fotograferna gör, men jag går oftast bet. :black:

Eliot, lägg upp ett par till, vet att du har mer i skattgömman :mm:

Ni andra, låt Euphonia ta hem priset, det tycker jag hade varit roligt eftersom jag bara är medlem här.

MVH

Patrik

Guest patrikcaesar
Posted
Otroligt coolt och kul!

patrikceasar, friska fläktar som du behövs i vår hifi-värld :)

Tack.

Vi ville verkligen bryta av, pigga upp.

Jag vägrar att spela hifi-jazz eller ngt av det andra hifimusiken som är inne just då Kari, Nora eller....

"Brothers in arms" kommer att spelas i dåliga hörlurar om och om igen i helvetet för mig om inte jag håller mig snäll :D

Till skillnad mot Stockholmskmässan, hade vi tid den här gången att planera innan.

På väg upp till Stockholm, påminde Johan på Caroli i Malmö mig om, föll min vita kostym av på ngn mack eller liknande (DETTA HAR JAG FÖRTRÄNGT) :diss:

Jag har köpt 3 vita kostymer till för att kompensera mig själv efter denna ohyggliga förlust.

Vita kostymer är en nödvändighet, precis som luften vi andas och mat. :clown:

Likaså är det ett måste att ha 7 olika par solglasögon i bra 70-tals stuk så att man kan variera sig.

I Stockholm rusade jag ner till "Myrorna" och köpte kostymen som för övrigt Eliot tog en prisad bild på.

patrik1.jpg

Guest patrikcaesar
Posted
Patrik3.jpg

Tack Patrik och Björn för de många leenden som kom över mig under fredagen :)

Tack själv för en läcker bild, vi försökte att göra allt tvärtom alla andra och annorlunda så Majec från REAL cable hade svart kostym på sig och var ofta vid

buisness bordet, detta måste varit den första ggn på en Svensk hifi mässa eller?

Det är dessa "ormar" som Eliot visar upp.

Fortsätt med bilderna, vi har helt säkert täten här på Euphonia.

Patrik

Guest patrikcaesar
Posted
Patrik tillsammans med Micke på Uniconnect

arken17.jpg

Eliot, var snäll och maila mig alla bilderna du tog på mig, jag kan inte få nog av dem.

Sitter med brödrana Krook, de älskar dina bilder. :D

(Ni andra måste komma igång och lägga ut era bilder på montern, kom ihåg vad jag sa, ni HAR stor chans)

Patrik

Guest patrikcaesar
Posted
Bildens titel är: "Med vinsten i fokus". ;)

IMGP2937.jpg

Wow Pelle, den var inte dum. :mm:

Är där ngn som vet hur det går på de andra forumen i tävlingen?

Håller Euphonia täten?

Lägg upp era bilder, var inte blyga.

Vilka andra forum finns det?

Kan, Hififorum och min hembio, men vilka andra finns det och hur ligger vi till på Euphonia i tävlingen?

Patrik

Posted
Är där ngn som vet hur det går på de andra forumen i tävlingen?

Håller Euphonia täten?

Är det inte den person som håller i tävlingen som borde ha koll på dessa saker.. :?:;)

o en fråga till, hur länge pågår tävlingen?

Guest patrikcaesar
Posted
Är det inte den person som håller i tävlingen som borde ha koll på dessa saker.. :?:;)

o en fråga till, hur länge pågår tävlingen?

Jag är medlem i Euphonia, ingen annan plats.

Jag tittar på "Hififorum" och "Min hembio", men jag känner inte till fler än dessa, därför bad jag om hjälp av mina vänner här

på Euphonia som kanske har mer koll än jag, vilka dessa är.

Ber om ursäkt för att detta irriterat dig Zood. :black:

Tävlingen pågår till måndagen den 22 i denna månaden.

Med vänlig hälsning

Patrik

Guest patrikcaesar
Posted

Jag är medlem i Euphonia och har inte mycket tid att lägga upp "trådar" vilket förklarar varför det ibland kan gå månader mellan en gammal tråd och en ny sådan.

Om jag råkat ut för ngt trevlig eller intressant, så är det ibland så att jag inte haft tid att lägga upp det, även om jag velat.

Det var först för 1 månad sedan jag fick internet hemma i den nya lägenheten, så nu skall det väl bli mer av denna varan.

Please hjälp mig med adresser till andra forum, så att jag kan hålla reda på Tävlingen.

Med vänlig hälsning

Patrik

Posted

Jo det är bra! Måste säga att de gör en mer kräsen än lovligt och det nu saknar jag lite "UMPF" till dem, jag du förstår nog vad jag menar :app:

Jag ska försöka hålla var jag lovade, det har jag redan glömt en gång nu hehe

Posted
Ber om ursäkt för att detta irriterat dig Zood

Inte det minsta irriterad

Jag använde bara lite Göteborgs ironi, funkar sällan i skriven form har jag märkt :blush

Sorry..