Jump to content

Recommended Posts

Posted
Det är en grymt bra skiva (både muskmässigt såväl som inspelningsmässigt)!!

Holder med, en av årets beste for meg!...

mvh

Posted

Jag fick 20 st av denna skivan (vinyl givetvis!) att sälja på mässan men på lördag vid öppning fanns bara 3 st kvar! Hade jag vetat vilket intresse det var så skulle jag ha tagit med 100 st...

För er som inte fick möjlighet att köpa ett exemplar så kommer Akkelis Audio snart ha den till salu i sin butik i Göteborg. För er som bor på "fel" sida landet så har jag talat med Roberts om att han ska sälja dem också. Jag återkommer när jag vet mer om priser och leveranstider.

Och jag håller med! Skivan låter mycket bra! Och med låtval från Randy Newman och Burt Bacharach så är det ren njutning! Tack eliot för tipset om denna skivan!!!

Mvh Lasse

Posted

Bra! ser ut som om jeg får kjøpe meg ett exemplar til, kjøpte to på fredag før du åpnet og gav det ene i present, hunden tuggade i seg coveret (ikke skivan) på mitt exemplar idag :black::) ....

mvh

Posted
Bra! ser ut som om jeg får kjøpe meg ett exemplar til, kjøpte to på fredag før du åpnet og gav det ene i present, hunden tuggade i seg coveret (ikke skivan) på mitt exemplar idag :black::) ....

mvh

Visst ser hon go ut - men inte skall man käka upp henne :D

Posted
Visst ser hon go ut - men inte skall man käka upp henne :D

Hun er "blond" og fin den jeg har og (den med fire ben) kanskje noe svartsjuk? :) ....

mvh

• 2 weeks later...
Posted

Hon intrvjuas även i senaste TAS där hon bl a berättar att plattan spelades in Live under 5 dagar. Hon krävde också att den skulle spelas in analogt. "I'm not a Pro-Tools person. I'm an analog two-inch-tape-machine person... Whats fun about a CD or an iPod ... There's no soul in it ..." etc.

Hon har en klar bild över sina ljudideal.