cjk Posted September 9, 2008 Share Posted September 9, 2008 Hämtade igår mina Transmission audio M1i, vilken högtalare, otroligt stort ljud och bra botten i denna lilla låda, rymd, detaljer. Kan rekomenderas. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ribbon Posted September 9, 2008 Share Posted September 9, 2008 cjk kan bara innstämma vad du säger vilken högtalare detta är, Grattis till det nya inköpet. /Ribbon Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Musicman Posted September 9, 2008 Share Posted September 9, 2008 Vem säljer dessa i Sverige? Kan det vara någon som demonstrerar dem på Arken? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cjk Posted September 9, 2008 Author Share Posted September 9, 2008 Jag köpte dom på Avd i sundsvall, vet inte om dom kommer att vara på arken. Dom fick tydligen Best in show på en hifimässa i japan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cjk Posted September 9, 2008 Author Share Posted September 9, 2008 Tack! Du har väl ett par själv förstår jag, isåfall vilken förstärkare använder du. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ribbon Posted September 9, 2008 Share Posted September 9, 2008 cjk: Nej jag hade dom hemma för en utvärdering ,bara för att få en uppfattning om hur mycket dom skiljer sej från hans gammla(Audio-Tronic) allster Ska jag ha en högtalare från "transmission audio" då blir det nog M3 PROi, Idag kör jag med Bladelius Beuwolf monoslutstegen. Nej Bo B Kommer inte till arken!! /Ribbon Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timbre™ Posted September 9, 2008 Share Posted September 9, 2008 Här passar det bra med en av eliots bilder på M1i från träffen hos Bo Bengtsson. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kent_n Posted September 9, 2008 Share Posted September 9, 2008 På Euphoniamötet uppe hos Bo Bengtsson fick vi lyssna på dessa högtalare, kanonhögtalare..Imponerade stort.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
buris Posted September 13, 2008 Share Posted September 13, 2008 hej på er!! jag kan inte annat än att hålla med dessa högtalare låter underbart, ska bli trevligt att få höra hur M3 kommer att låta. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts