Jump to content

Recommended Posts

Posted

Jag tillhör själv kategorin som gillar hårdrock/metal och klassiskt. Har alltid påtalat likheterna så det är ju kul att även "riktiga forskare" kommer fram till samma sak :)

Posted

Hmm, jag har visst alla goda egenskaper och samtidigt alla dåliga egenskaper. Det är väl som det ska då - ibland känner man sig snäll, ibland elak, ibland uppåt, ibland nedåt, ibland arbetsmyra, ibland slöhals. :app:

Posted
Musiken säger helt enkelt betydligt mer om oss än vi själva tror. Av samma anledning förklarar forskningen varför folk som vanligtvis är balanserade och samlade plötsligt kan fatta eld när deras favoritartister ifrågasätts.

Intressant, kan detta spridas till musikrelaterade hobbies... :?::)

Posted

heavymetal och klassiskmusik är inte precis något nytt, jag gillar bägge delarna!

men om man gillar Deathmetal, Grindcore, klassiskt, jazz, emo, ecreamo, alternative rock/metal och osv.

vad är man då? :P borde vara lite av allt isf ;)

Posted
heavymetal och klassiskmusik är inte precis något nytt, jag gillar bägge delarna!

men om man gillar Deathmetal, Grindcore, klassiskt, jazz, emo, ecreamo, alternative rock/metal och osv.

vad är man då? :P borde vara lite av allt isf ;)

Tja, allätare eller blandmissbrukare jag menar blandbrukare, det klientelet tillhör även undertecknad! :)

Posted

Hur skall jag tolka detta, jag som tycker om bra musik, oavsett typ av musik..hårdrock, visa,pop,klassikt, opera, balader, teckno..o.s.v. bara det är bra ..

Min personlighet är m.a.o ingen lek...

Posted

Min personlighet är som följande: ca 70% jazz, 20 % klassiskt och 10% äldre pop/rock. Vad säger det om mig? Jo, en introvert personlighet som understundom har behov av att flippa ut :D