Hasse Posted August 24, 2008 Share Posted August 24, 2008 Funderar på att skaffa ett finite elemente Pagode Signature (60cm högt). Placerar jag det lämpligast mellan planarerna, som står 155cm ut från vägg, eller bakom en av skärmarna Har läst en del om att åtminstone högre rack inte bör placeras mellan högtalarna. Vad är Era erfarenheter? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hulken Posted August 24, 2008 Share Posted August 24, 2008 Funderar på att skaffa ett finite elemente Pagode Signature (60cm högt). Placerar jag det lämpligast mellan planarerna, som står 155cm ut från vägg, eller bakom en av skärmarna Har läst en del om att åtminstone högre rack inte bör placeras mellan högtalarna. Vad är Era erfarenheter? Varför provar du inte bara när du har köpt det? Hur som helst så är min erfarenhet är att man helst inte vill ha något mellan högtalarna och jag antar att det finns en anledning till att man ofta ser dyra slutsteg stå på golvet mellan dyra högtalare på bilder. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest BTS Posted August 25, 2008 Share Posted August 25, 2008 Som alltid kan det löna sig att vara lite okonventionell, vad andra säger behöver inte betyda någonting i den egna anläggningen. Föredrar själv just nu rack mellan högtalarna framför monoblock på golvet. 10 meter kabel är inte alltid av godo... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts