Engelholm Audio Posted August 23, 2008 Share Posted August 23, 2008 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest krelle Posted August 23, 2008 Share Posted August 23, 2008 Härligt, äntligen ett akustikreglerat rum på en mässa! Det här vill inte jag missa, undrans vad det blir för elektronik och högtalare. Man kan ju misstänka att det är MBL m tanke på loggan. Mvh Krelle Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Apexorca Posted August 23, 2008 Share Posted August 23, 2008 Ok! Då bokar jag plats.... 4st :cool: Lördag 13/9 kl 15.00. Eller hur bokar jag? Calle Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Engelholm Audio Posted August 24, 2008 Author Share Posted August 24, 2008 Härligt, äntligen ett akustikreglerat rum på en mässa! Det här vill inte jag missa, undrans vad det blir för elektronik och högtalare. Man kan ju misstänka att det är MBL m tanke på loggan. Mvh Krelle Ja det är ingen slump att MBL-loggan är med där... Skall bli kul! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Engelholm Audio Posted August 24, 2008 Author Share Posted August 24, 2008 Ok! Då bokar jag plats.... 4st :cool: Lördag 13/9 kl 15.00. Eller hur bokar jag? Calle 4 pers va det! Skicka ett mail till mig (med infon) så skall jag försöka boka in er så nära era tids-önskemål som möjligt! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kent_n Posted August 24, 2008 Share Posted August 24, 2008 Bokar två personer till på Lördag, om det om det räcker så här ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Engelholm Audio Posted August 25, 2008 Author Share Posted August 25, 2008 Bokar två personer till på Lördag, om det om det räcker så här ? Tack Kent! Det är rätt stort pussel som jag lägger, så jag tar gärna bokningen per mail så försöker jag lägga detta rätt stora pussel. Ok? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Käera Posted August 25, 2008 Share Posted August 25, 2008 Den ena bygger med lego,den andra lägger pussel o den tredje håller i MBL jo det kommer nog låta fint sörru Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alf Posted August 26, 2008 Share Posted August 26, 2008 Hej jag har skickat mail. Får man någon bekräftelse på önskad tid ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Engelholm Audio Posted August 26, 2008 Author Share Posted August 26, 2008 Hej jag har skickat mail. Får man någon bekräftelse på önskad tid ? Hej Alf, Jag har svarat på ditt mail! Där säger jag att jag tacksamt tar emot allas önskemål och börjar lägga pusslet! När pusslet är klart skickar jag svar till alla om hur det gått och vad som gäller. Hoppas detta reder ut frågetecknen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Engelholm Audio Posted September 7, 2008 Author Share Posted September 7, 2008 Om en vecka är det slut på Arkenmässan! Därför tipsar jag idag om att SMT-produkter kommer säljas ut till förmånliga priser, betalning och leverans på Arken och Plaza. Det som kommer säljas är: * Golden Horn (blandade färger och format) ca 600 kr st * Varitune-6, suverän basabsorption ner till 16 hz, ca 1250 kr st * 2 st WMA-moduler i ljusgrått (V4 inkl diffusion), 5000kr st (dessa finns på Plaza) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Engelholm Audio Posted September 8, 2008 Author Share Posted September 8, 2008 Alla boknings-bara demotider är fullbokade...och kvarstår gör dom vanliga öppna tiderna! Väl mött! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
calm Posted September 8, 2008 Share Posted September 8, 2008 Detta har jag fullständigt missat! Finns det verkligen ingen liten chans för två tillresta Stockholmare att få se och höra detta? Vilken tid som helst, dock inte efter lunch söndag för då sker den smärtsamma hemresan om man nu blir tvungen att vara utan!? Calm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Engelholm Audio Posted September 9, 2008 Author Share Posted September 9, 2008 Detta har jag fullständigt missat! Finns det verkligen ingen liten chans för två tillresta Stockholmare att få se och höra detta? Vilken tid som helst, dock inte efter lunch söndag för då sker den smärtsamma hemresan om man nu blir tvungen att vara utan!? Calm Du har PM. Går nog att lösa! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
calm Posted September 9, 2008 Share Posted September 9, 2008 Du har PM. Går nog att lösa! Tack! Calm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts