Kent_n Posted August 12, 2008 Posted August 12, 2008 detta är vad jag kallar en hemmabioanläggning, ett litet problem bara..Stålar och utrymme...suck Quote
Guest asimov66 Posted August 12, 2008 Posted August 12, 2008 jääääääääävlar Euphonia träff där? Quote
plundin™ Posted August 13, 2008 Posted August 13, 2008 Så talar en sann cinefil, det är precis lagom! Allt annat är bara oseriöst och inte lönt mödan!!! /ptr Quote
EuphoniC Posted August 13, 2008 Posted August 13, 2008 Det där rummet hade man ju inte tackat nej till!!! Men inte blir jag imponerad när han säger att i en bio så peakar en igenslängd dörr 100 dB men i deras demorum når det minsann 130dB. Är det DSP som känner igen en momentan händelse a'la "dörrsmäll" och drar upp volymen just för den delen av återgivningen och i rätt kanal eller är det helt enkelt så att de kanske speler LITE för högt ... hmm Onsdag idag, jag gör väl som vanligt och satsar på jackpot på lotto. Quote
Richard Posted August 13, 2008 Posted August 13, 2008 Jag har IOFS en jobbarkompis som menar att BOSE också är rätt bra. //R Quote
Kent_n Posted August 13, 2008 Author Posted August 13, 2008 Onsdag idag, jag gör väl som vanligt och satsar på jackpot på lotto. Du oxå !!! Quote
Recommended Posts