Lansen Posted August 8, 2008 Share Posted August 8, 2008 Hej på er, Är det någon av er på forumet som kan rekommendera en duktig reparatör/komponentbytare i Malmö-regionen? Har ett par äldre Citation-steg som endast tar skalad kabel. Är trött på min "himmagjorda" övergång som känns oerhört trist vid de tillfällen som det ska testas ny kabel Amatörmässigt är bara förnamnet ! Finns säkert finfina WBT att smälla dit Fick ett tips att höra med Helmer Malmquist, men det verkar som hans verksamhet ligger i träda... http://www.hmaudio.se/default.html Med hopp om tips God (kräft) Helg Lansen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iroise Posted August 8, 2008 Share Posted August 8, 2008 Har du inte en speciell relarion till Helmer så skippa honom, han arbetar numera som lärare på ett el-program och har väl inte tiden, dessutom lagar han ännu till vissa butiker. Om du pm:ar mig efter måndag skall jag ge dig ett telefonnummer till en som varit i branchen i många år och som tar på sig hifi-jobb! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts