Educk Posted August 6, 2008 Posted August 6, 2008 hej var på den lokala platekompaniet och såg att AC/DC album finns som "remastered edition" (har säkert funnits ett tag men nu uppenbarades dem framför min ögon". är det någon som har provat dessa? eller ska man hålla sig till de äldre? var mer för Iron maiden när jag var yngre men har även börjat uppskatta AD/DC på senare tid. Quote
ribbon Posted August 7, 2008 Posted August 7, 2008 Jämför man med den gammla utgåvan alltså den icke remastrade så är den nya Remastren så mycket bätte tycker jag personligen, men nu köper jag bara japan utgåvorna den paper sleeve pressade är GULD för oss music lovers. Vill kanske påpeka att US versionen låter helt ok, (men inte på långa vägar som japan pressen) /Ribbon Quote
Educk Posted August 7, 2008 Author Posted August 7, 2008 ok vet inte vad de för pressning här i norge men de är paper sleeve. troligtvis är de väl från US hmm kanske man köper på sig lite då Quote
Recommended Posts