Jump to content

Recommended Posts

Posted

INDRA:

Absolutt en høyttaler i verdensklasse, dette er Avalons nyeste modell. Treveis konstruksjon med keramisk mellomtone, 2 x 7 tommere i bassen og en helt ny keramisk diskant.

Høyttalerne er 100 % som nye i lønn. Har alt av trekasser, manualer etc. Ny pris er NOK. 189.000,-, min prisantydning er NOK. 105.000,-. Realistiske bud mottas. Kan sees og høres i Asker. Selges KUN grunnet omprioriteringer.

Dette er en meget skjelden anledning til å få en Indra til en gunstig pris. Fantastiske høyttalere, kort og godt.

C-J ACT 2 Series 2

Siste versjon av en av de beste preamp som kan kjøpes. Selges med spesialrør, 100 % strøken. Kun noen måneder gammel. Selges KUN grunnet omprioriteringer. Lydmessig helt i verdensklasse, som kjent.

Ny pris er NOK. 163.000,- , min prisantydning er NOK. 75.000,-.

EDGE NL 12,1

State of the art effekttrinn. Editors choice i TAS gjennom flere år. 2 x 300 W/ 8 Ohm, driver absolutt alt. Uhyre velspillende, meget nøytral. Dette er en av verdens beste forsterkere, udiskutabelt. Gedigen byggekvalitet, laserjustert bias.

Edge er ikke balansert, de mener at det best slik. Så, den har RCA kontakter. 60 kg tung, 100 % som ny. Ny pris er NOK 209.000,-, min prisantydning NOK. 80.000,-. Kan sees og høres i Asker. Forsterkeren er ca. 2 år gammel. Selges KUN grunnet omprioriteringer.

Utstyret kan sees og høres i Asker rett utenfor Oslo.

Ta kontakt på 0047 66 98 83 32/ 0047 90 55 10 11 eller jep@online.no