Zalve Posted July 22, 2008 Posted July 22, 2008 Någon som kan säga något om dessa, plus/minus Storebror fick fin kritik i Steroephile.com Fast jag kanske inte ska säga så mycket om Focal Ok Minus. Gillar inte riktigt utseendet på 1000 serien mot 900 serien Quote
miike Posted July 23, 2008 Author Posted July 23, 2008 Storebror fick fin kritik i Steroephile.com Fast jag kanske inte ska säga så mycket om Focal Ok Minus. Gillar inte riktigt utseendet på 1000 serien mot 900 serien Storebror fick bra kritik i HiFi musik, men är lillebror lika bra tro? Jag står i startgroparna att köpa ett par begagnade.. men har en bit att resa för att lyssna/köpa.. Så jag vill inte göra det i onödan Quote
Zalve Posted July 23, 2008 Posted July 23, 2008 Storebror fick bra kritik i HiFi musik, men är lillebror lika bra tro? Jag står i startgroparna att köpa ett par begagnade.. men har en bit att resa för att lyssna/köpa.. Så jag vill inte göra det i onödan Du ska nog inte förvänta dig det värsta bas monstret. Mina 927 Be spelar ingen massiv djupbas. Quote
octavia rs Posted July 24, 2008 Posted July 24, 2008 Gillar man bas så är ju inte 1027 direkt det första som man tänker på, då är 1037 betydligt mycket potentare och en riktigt grym högtalare, kanske en av de bästa i sin prisklass. Ljudet i 1027 är ju lika i toppen som sin storebror och det kan man inte klaga på det lilla jag lyssnat på dem, men som sagt lyssna på dem innan för det är inte alla som gillar "Focal soundet". Gamla 900 serien som jag själv har är väl ännu kinkigare med elektronik och kring utrustning än vad den nya serien är så det har nog blivit lättare att få till det med den biten. Quote
Recommended Posts