Jump to content

Recommended Posts

Posted

som vanligt kan du få hjälp med kabelfrågorna hos någon av Transparent-butikerna

Östersund

Jämtljud

063-13 30 88

Falun

Lasses Hifi

023 - 202 50

Uppsala

Allradio

018 - 653 360

Alingsås

Hificonsult

0322-16610

Halmstad

Ljudcenter

035 - 191102/191100

Varberg

Ljudcenter

0340-67 53 88

Växjö

Görans Hifi

0470 - 46 910

Ljudstudion

0470 - 621 20

Malmö

Hificenter

040 - 230 072

Välkommen in!

• 2 weeks later...
Posted

500 kronor i all ära, men flera timmars körning till sthlm samt ett par timmar i mitt hem samt hemkörning igen. Det blir inte mkt per timma det.

Tänk om man inte tycker om kablarna då ? Jag skulle känna mig taskig som attan..

Får nog avvakta ett tag,,

Posted
500 kronor i all ära, men flera timmars körning till sthlm samt ett par timmar i mitt hem samt hemkörning igen. Det blir inte mkt per timma det.

Tänk om man inte tycker om kablarna då ? Jag skulle känna mig taskig som attan..

Får nog avvakta ett tag,,

Hej Kent!

I det verkliga livet så är det inte så det fungerar. Inte för att det kostar mycket pengar som du ju mycket riktigt själv räknat ut utan för att det tar för mycket tid. Vi har ständigt för mycket hembesök på lager och det finns kunder som väntat både 3 och 4 månader... Tanken ursprungligen med hembesök-möjligheten var att det skulle ringa 3-4 i månaden och då hade vi klarat målen om en eller ett par veckors väntan.

Kunder som vill prova Transparent brukar vi skicka till för utvärdering i lugn och ro hemma och det kan ju fungera för dig också :)

mvh