Schill Posted July 12, 2008 Posted July 12, 2008 Någon som vet var man kan införskaffa en Magnum Dynalab ST-2 antenn? Svalander har inga hemma :angry: och dom vet inte när dom kan tänkas få hem några :angry: :angry: Och är det någon som har några erfarenheter av denna antenn? //Schill Quote
Tompa Posted July 12, 2008 Posted July 12, 2008 Jag använder själv den antennen med mycket gott resultat, kan verkligen rekommenderas a de varmaste Prova hos http://www.hifiart.se/?i=8, han brukar vara välförsedd med Magnum Dynalabs grejor !! //-- Tompa -- Quote
Schill Posted July 14, 2008 Author Posted July 14, 2008 Kul att Elfa har den, Dock kommer den att kosta 1422kr ink moms därifrån så jag köper den hos någon av de andra butikerna. Men tack ändå =) Quote
hajen1 Posted July 14, 2008 Posted July 14, 2008 Kul att Elfa har den, Dock kommer den att kosta 1422kr ink moms därifrån så jag köper den hos någon av de andra butikerna. Men tack ändå =) Aj då..., kollade kvittot från 2005! Mindes fel, priset var då 963:00 + moms = 1204:00. Nåja, är ändå väldigt nöjd med antennens prestanda. Har den hängandes inomhus i fönstret där den fungerar alldeles utmärkt! Quote
Schill Posted July 14, 2008 Author Posted July 14, 2008 Ska till storstan (a.k.a Stockholm) i helgen och då ska jag införskaffa en ST-2. Men när man har bestämt sig så vill man ju ha en NU :mm: Tror att den kommar att lyfta mottagningen markant. Om jag nu bara får sätta den där jag vill för frun Quote
Recommended Posts