Jump to content

Recommended Posts

Posted

Någon som vet var man kan införskaffa en Magnum Dynalab ST-2 antenn? Svalander har inga hemma :angry: och dom vet inte när dom kan tänkas få hem några :angry: :dead: :angry: Och är det någon som har några erfarenheter av denna antenn?

//Schill

Posted

Kul att Elfa har den, Dock kommer den att kosta 1422kr ink moms därifrån så jag köper den hos någon av de andra butikerna. Men tack ändå =)

Posted
Kul att Elfa har den, Dock kommer den att kosta 1422kr ink moms därifrån så jag köper den hos någon av de andra butikerna. Men tack ändå =)

Aj då..., kollade kvittot från 2005! Mindes fel, priset var då 963:00 + moms = 1204:00. Nåja, är ändå väldigt nöjd med antennens prestanda. Har den hängandes inomhus i fönstret där den fungerar alldeles utmärkt!

Posted

Ska till storstan (a.k.a Stockholm) i helgen och då ska jag införskaffa en ST-2. Men när man har bestämt sig så vill man ju ha en NU :mm: :mm: Tror att den kommar att lyfta mottagningen markant. Om jag nu bara får sätta den där jag vill för frun :blush