Hasse Posted July 1, 2008 Share Posted July 1, 2008 Jag har en GyroDec som troligtvis behöver en ny motor (går alldeles för långsamt). Någon som vet var man lämpligtvis lämnar in en sådan för renovering i Stockholmstrakten Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plundin™ Posted July 1, 2008 Share Posted July 1, 2008 Jag har en GyroDec som troligtvis behöver en ny motor (går alldeles för långsamt). Någon som vet var man lämpligtvis lämnar in en sådan för renovering i Stockholmstrakten Jag är ganska övertygad om att man skickar den till J.A. Michell Engineering Ltd i Borehamwood, U.K.!! (Info om motorn!) Skicka dom en e-post och fråga : info@michell-engineering.co.uk (alt. prata med ArtSound i Danmark..) /ptr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alfa Posted July 1, 2008 Share Posted July 1, 2008 Det är vanligt att det lilla hjulet som sitter på motorns axel tappar fästet mot axeln. Resulatet är att skivan snurra för sakta. Mvh Alfa Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JPT Posted July 2, 2008 Share Posted July 2, 2008 Det är vanligt att det lilla hjulet som sitter på motorns axel tappar fästet mot axeln. Kan man laga det själv? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts