Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hej!

Jag är ägare av en audia flight one integrarad förstärkare. Finns det någon där ute som vet hur surroundfunktionen fungerar, kanske någon som äger/har ägt den. Jag tänkte komplettera audian med en hemmabioreciever, då jag kommit över en billigt, funkar detta?, dvs driva center och bak med recievern och frontarna med audian och på så sätt ha en komplett hemmabioanläggning som ändå till största delen är dedikerad åt två kanalslyssning?

// Hoppas på svar...

Posted

Jag har ägt en Audia Flight One och i manualen står det beskrivet hur du skall koppla för att kunna använda den till hemmabio.

Lycka till.

Posted

Har ingen manual :blush

Jag har ägt en Audia Flight One och i manualen står det beskrivet hur du skall koppla för att kunna använda den till hemmabio.

Lycka till.

Posted
Har ingen manual :blush

Ingen manual? Har du stulit förstärkaren? :D

Tyvärr tror jag inte att manualen finns på nätet så du får leta upp någon ägare som kan göra en kopia åt dig.

Posted

He he, nej de är inte stulna, däremot köpta beggade och förra ägaren var en slarvpelle, han hade slarvat bort manualen.

Hur som helst så löste det sig då jag via mailkontakt direkt med Audia i Italien fick en manual mailad till mig, tog ca 30 efter att jag skickat första mailet, och då fick jag dessutom återkomma med serienummer det kallar jag service. Så nu har jag utökat med hembio också, perfekt!

Ingen manual? Har du stulit förstärkaren? :D

Tyvärr tror jag inte att manualen finns på nätet så du får leta upp någon ägare som kan göra en kopia åt dig.

Posted
He he, nej de är inte stulna, däremot köpta beggade och förra ägaren var en slarvpelle, han hade slarvat bort manualen.

Hur som helst så löste det sig då jag via mailkontakt direkt med Audia i Italien fick en manual mailad till mig, tog ca 30 efter att jag skickat första mailet, och då fick jag dessutom återkomma med serienummer det kallar jag service. Så nu har jag utökat med hembio också, perfekt!