sladd Posted June 22, 2008 Posted June 22, 2008 Det är dags att repetera en gamma Clint Easton: "Life - as you know it - is over..." Stort grattis Jonas och malin! . Quote
klas Posted June 22, 2008 Posted June 22, 2008 Jag får instämma, Livets mirakel... En härlig tid!! Klas Quote
dr moureau Posted June 23, 2008 Posted June 23, 2008 Grattis. Gå med i en pappagrupp om du har möjlighet. Gjorde det själv och fann att jag inte var ensam om mina "funderingar". Quote
IHS Posted June 24, 2008 Posted June 24, 2008 Att få barn, för första gången, är som att själv födas på nytt. Det "gamla" livet, existerar inte längre... Quote
Mattias Posted June 26, 2008 Posted June 26, 2008 Grattis Jonas! Visst är livet underbart! Att få barn, för första gången, är som att själv födas på nytt. Det "gamla" livet, existerar inte längre... Kan bara hålla med. Vår lille kille blir 10 månader snart och tiden bara springer iväg. /Mattias Quote
Kent_n Posted July 4, 2008 Posted July 4, 2008 Det var "några" år sedan barnen var så små och söta, en härlig tid. Stort grattis till er båda.. Quote
Recommended Posts