Kent_n Posted June 20, 2008 Posted June 20, 2008 Själv skall jag på bröllop (inte mitt eget) Skall bli kanonroligt. Hoppas alla ni andra får en trevlig midsommar med tllbehör // Kent_n Quote
Guest asimov66 Posted June 20, 2008 Posted June 20, 2008 Jag skall vara hemma med min fru och fågel. Skall göra midsommarpiroger och sen blir det jordgubbar med marsansås. skall bara glo på tv, just nu fajtas det om sex in the city maraton eller actionmaraton....skall gömma fjärrkontrollerna. Quote
iroise Posted June 20, 2008 Posted June 20, 2008 Firar midsommar i London men ar dar aven pga arbete, kyrkokoren ar pa turne! Jag handlar lp finns massor och det ar mycket svart att avhalla sig!! Quote
calm Posted June 20, 2008 Posted June 20, 2008 Befinner mig i skärgården och njuter mitt andra system som jag skall persentera snart. Midsommar kan inte njutas bättre än på detta sätt! Glad midsommar önskas alla Euphoniavänner! Calm Quote
Guest Audio Concept Posted June 20, 2008 Posted June 20, 2008 Trevlig midsommar önskas er alla. Mvh, Audio Concept Quote
Greensleeves Posted June 21, 2008 Posted June 21, 2008 Glad midsommar och god fortsättning på resten av sommaren..! Quote
Recommended Posts