Timbre™ Posted June 20, 2008 Posted June 20, 2008 Alla tillönskas en lugn och fin midsommarhelg... :cool: Quote
plundin™ Posted June 20, 2008 Posted June 20, 2008 Det instämmer vi i från hisingshållet oxå! /ptr Quote
Tompa Posted June 20, 2008 Posted June 20, 2008 Jepp, Glad Midsommar från södra Skåne ! //-- Tompa -- Quote
Guest gurkan Posted June 20, 2008 Posted June 20, 2008 Glad Midsommar Eftersom jag fick mitt nya försteg i veckan , blir jag hemma i helgen och skiter i dansen kring stången i år mvh en gurka som är som ett barn på nytt Quote
calm Posted June 20, 2008 Posted June 20, 2008 Glad Midsommar Eftersom jag fick mitt nya försteg i veckan , blir jag hemma i helgen och skiter i dansen kring stången i år mvh en gurka som är som ett barn på nytt Grattis! Ser fram emot en provlyssning vad det lider Calm Quote
calm Posted June 20, 2008 Posted June 20, 2008 En midsommarhälsning från skärgården och årets traditionella tårtkalas med undertecknades hembakta. Tyvärr ser hallontårtan ut att gåta blod. Kanske beror det på avsaknaden av en riktig outdoor-anläggning. Ser dock fram emot kvällens livekonsert med dragspel och fiol, kring midsommarstången. Vad står man inte ut med pga dessa våra midsommarriter. Snaps och sill är dock ett plåster på såren! Calm Quote
Guest BTS Posted June 20, 2008 Posted June 20, 2008 En midsommarhälsning från skärgården och årets traditionella tårtkalas med undertecknades hembakta. Tyvärr ser hallontårtan ut att gåta blod. Kanske beror det på avsaknaden av en riktig outdoor-anläggning. Ser dock fram emot kvällens livekonsert med dragspel och fiol, kring midsommarstången. Vad står man inte ut med pga dessa våra midsommarriter. Snaps och sill är dock ett plåster på såren! Calm Detta ser gott ut tyvärr firas inte denna viktigaste högtid i detta landet... Quote
Prodigy Posted June 20, 2008 Posted June 20, 2008 GLAD MIDSOMMAR! Hälsningar från Tyskland! /Prodigy Quote
Timbre™ Posted June 21, 2008 Author Posted June 21, 2008 Så har helgen gått in i ett lugnare skede... Här i tråden var det midsommarhälsningar från skilda håll plus en blödande midsommartårta och ett nytt försteg som har utvärderats. Hoppas att aftonen förlöpte väl trots blandat väder... :cool: Quote
Matrixen Posted June 22, 2008 Posted June 22, 2008 Hemkommen efter firande i stuga på Näset. Min meny uppskattades och pressening tog hand om den obligatoriska skuren. Lyckat med andra ord Quote
calm Posted June 22, 2008 Posted June 22, 2008 Efter midsommarfirandet och allt vad detta kan innebära, kan det vara skönt att ta det lite lugnt! Lite avkoppling med lämpliga tidningar kan aldrig vara fel! Calm Quote
Timbre™ Posted June 22, 2008 Author Posted June 22, 2008 Lite avkoppling med lämpliga tidningar kan aldrig vara fel! Det ser väldigt behagligt ut och lektyren är noga utvald... :cool: Det händer inte så ofta men jag snappade faktiskt åt mig ett lösnummer av Hifi & Musik för att kolla in deras Münchenreportage. Quote
Bebop Posted June 22, 2008 Posted June 22, 2008 Midsommarafton i Montreal - en vanlig arbetsdag. Familjen i Sverige - sent hem från jobbet ... men det gäller ju att hålla stilen. Sill och knäckebröd från IKEA ... Nästa år är det som vanligt igen på hemmaplan Quote
eliot Posted June 22, 2008 Posted June 22, 2008 Midsommarafton i Montreal - en vanlig arbetsdag. För mig var det samma sak då jag var på uppdrag i Bryssel - Men jag sköljde ner frustrationen med några Leffe Blonde Quote
Recommended Posts