Jump to content

Recommended Posts

Guest gurkan
Posted

Glad Midsommar

Eftersom jag fick mitt nya försteg i veckan , blir jag hemma i helgen och skiter i dansen kring stången

i år :app:;):D

mvh en gurka som är som ett barn på nytt

Posted
Glad Midsommar

Eftersom jag fick mitt nya försteg i veckan , blir jag hemma i helgen och skiter i dansen kring stången

i år :app:;):D

mvh en gurka som är som ett barn på nytt

Grattis! :mm:

Ser fram emot en provlyssning vad det lider :D

Calm

Posted

En midsommarhälsning från skärgården och årets traditionella tårtkalas med undertecknades hembakta.

IMG_8382.jpg

Tyvärr ser hallontårtan ut att gåta blod. Kanske beror det på avsaknaden av en riktig outdoor-anläggning.

Ser dock fram emot kvällens livekonsert med dragspel och fiol, kring midsommarstången.

Vad står man inte ut med pga dessa våra midsommarriter.

Snaps och sill är dock ett plåster på såren!

Calm

Posted
En midsommarhälsning från skärgården och årets traditionella tårtkalas med undertecknades hembakta.

Tyvärr ser hallontårtan ut att gåta blod. Kanske beror det på avsaknaden av en riktig outdoor-anläggning.

Ser dock fram emot kvällens livekonsert med dragspel och fiol, kring midsommarstången.

Vad står man inte ut med pga dessa våra midsommarriter.

Snaps och sill är dock ett plåster på såren!

Calm

Detta ser gott ut :mm: tyvärr firas inte denna viktigaste högtid i detta landet... :black:

Posted

Så har helgen gått in i ett lugnare skede... :) Här i tråden var det midsommarhälsningar från skilda håll plus en blödande midsommartårta och ett nytt försteg som har utvärderats. Hoppas att aftonen förlöpte väl trots blandat väder... :cool:

Posted

Efter midsommarfirandet och allt vad detta kan innebära, kan det vara skönt att ta det lite lugnt!

IMG_8406.jpg

Lite avkoppling med lämpliga tidningar kan aldrig vara fel! :D

Calm

Posted
Lite avkoppling med lämpliga tidningar kan aldrig vara fel! :D

Det ser väldigt behagligt ut och lektyren är noga utvald... :cool: :) Det händer inte så ofta men jag snappade faktiskt åt mig ett lösnummer av Hifi & Musik för att kolla in deras Münchenreportage.

Posted

Midsommarafton i Montreal - en vanlig arbetsdag. Familjen i Sverige - sent hem från jobbet ... men det gäller ju att hålla stilen. Sill och knäckebröd från IKEA ... Nästa år är det som vanligt igen på hemmaplan :)

Midsommar2008.jpg

Midsommar22008.jpg