IcedEarth Posted June 12, 2008 Share Posted June 12, 2008 Nya Iced Earth singeln är här och tillbaka på sång är Matthew Barlow, kanske hårdrockens bästa sångare enligt min mening, ska ni beställa från ginza eller cdon kan ni lika gärna plocka med denna också. Tipset gäller den som gillar lite tyngre musik. Här kan ni lyssna på singeln //rillo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timbre™ Posted June 12, 2008 Share Posted June 12, 2008 Skivomslaget gör sig bra mot vår bakgrundsfärg... :cool: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
overture Posted June 12, 2008 Share Posted June 12, 2008 Härligt med någon som vågar stå mot sönderkomprimeringshysterin! Ska lyssna på den så snart som möjligt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
conan Posted June 12, 2008 Share Posted June 12, 2008 Det trodde jag aldrig ... då kanske man kan börja köpa lite ny hårdrock snart. Jag brukar bara bli besviken på att trummor låter plufsigt, gitarrer manglas till en gröt, cymbaler fräser ... Till och med preview på Amazon låter ok - eller man kan i alla fall ana att det låter rätt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
IcedEarth Posted June 12, 2008 Author Share Posted June 12, 2008 Det trodde jag aldrig ... då kanske man kan börja köpa lite ny hårdrock snart. Jag brukar bara bli besviken på att trummor låter plufsigt, gitarrer manglas till en gröt, cymbaler fräser ... Till och med preview på Amazon låter ok - eller man kan i alla fall ana att det låter rätt. Ja det är ett riktigt riktigt bra ljud på den, man får faktiskt kräma på lite mer än vanligt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
IcedEarth Posted June 12, 2008 Author Share Posted June 12, 2008 Skivomslaget gör sig bra mot vår bakgrundsfärg... :cool: Fränt va?! :cool: //rillo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Absolute Audio Posted June 13, 2008 Share Posted June 13, 2008 HÄÄÄRLIGT!! Några som visar vägen! Jag har precis mailat SPV och tackat för detta och hoppas att fler band följer efter. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oLjud Posted June 16, 2008 Share Posted June 16, 2008 härligt! denna måste inhandlas! tack för tipset! men det var visst ett tag kvar till releasen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
IcedEarth Posted June 17, 2008 Author Share Posted June 17, 2008 Men inte till singeln, då får du en försmak! //rillo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts