Guest Audio Concept Posted June 6, 2008 Share Posted June 6, 2008 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Audio Concept Posted June 25, 2008 Share Posted June 25, 2008 Gunnar har börjat ladda för fredag- och lördagens demo av olika rörförstärkare.... Som av en händelse kan vi från och med denna tillställning erbjuda Tannoy-fans att lyssna till legenden Westminster Royal - som levereras med rökrock, egen butler mm. Unna dig själv att lyssna till hyperdynamisk återgivning - ändå mjuk och superdetaljerad. Tannoy har ett fantastiskt populärt utbud, vilket det kommer att bli än mer fokus på framöver. ps. notera skillnaden i storlek på den relativt stora Glenair 15 och Westminster.... ** som ni ser av bilden så är inte Gunnar med på den - han sitter dock i soffan - i rökrocken.... :-) Välkommen in! Mvh, Audio Concept Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest asimov66 Posted June 25, 2008 Share Posted June 25, 2008 :o Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timbre™ Posted June 26, 2008 Share Posted June 26, 2008 Ja, jösses... Fullt sommardrag i Stockholm... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Peo Posted June 26, 2008 Share Posted June 26, 2008 Missa inte detta! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest BTS Posted June 26, 2008 Share Posted June 26, 2008 Tannoy Westminster ser ut att passa fint här Skulle kunna tänka mig en hemdemo :cool: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timbre™ Posted June 26, 2008 Share Posted June 26, 2008 Tannoy Westminster ser ut att passa fint här Skulle kunna tänka mig en hemdemo :cool: Då kan du spela Fourplay för hela Oppland... :cool: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest BTS Posted June 26, 2008 Share Posted June 26, 2008 Då kan du spela Fourplay för hela Oppland... :cool: I dessa trakter skulle det passa bättre med fårplay... :cool: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
calm Posted June 26, 2008 Share Posted June 26, 2008 Det blir värre och värre vad gäller storleken på högtalare Snart dags att bygga om trappan till nedervåningen för att få plats att konka! Robert och Gunnar får akta ryggarna! Kanske hinner att titta in på detta evenemang, vem vet!? Valm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Käera Posted June 26, 2008 Share Posted June 26, 2008 Ojdå,jag tar rullatorn o sticker på gult rören glöder här hemma med men...mina högtalare är mycket mindre hoppas på återbesök. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timbre™ Posted June 26, 2008 Share Posted June 26, 2008 I dessa trakter skulle det passa bättre med fårplay... :cool: Ja, och nere i skogsbygden kanske furplay... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest BTS Posted June 26, 2008 Share Posted June 26, 2008 Ja, och nere i skogsbygden kanske furplay... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tompa Posted June 26, 2008 Share Posted June 26, 2008 Jisses.................. //-- Tompa -- Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
P-pan Posted June 27, 2008 Share Posted June 27, 2008 Det blir värre och värre vad gäller storleken på högtalare Calm Jösses ja, Kan se bytes annonsen framför mig... Finnes- Ett rum och... "högtalare". Önskas - STÖRRE Hur lät det då Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gcs Posted June 27, 2008 Share Posted June 27, 2008 Jösses ja, Kan se bytes annonsen framför mig... Finnes- Ett rum och... "högtalare". Önskas - STÖRRE Hur lät det då Finnes en större högtalare som kan om önskas lätt byggas om till korvkiosk och som då kan användas i folketspark.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts