vovven Posted June 5, 2008 Posted June 5, 2008 Det var ju meningen att man i vanlig ordning skulle åkt ned till denna underbara festival men det sket sig. Skolavslutningar och andra orsaker tvingar mig att avstå detta år. Med det väder vi har och den "line-up" som är i år kan man ju gråta blod för mindre. I kväll kommer emellertid ett reportage på TV24 klockan 21:50 från festivalen. Quote
Absolute Audio Posted June 5, 2008 Posted June 5, 2008 Det var ju meningen att man i vanlig ordning skulle åkt ned till denna underbara festival men det sket sig. Skolavslutningar och andra orsaker tvingar mig att avstå detta år. Med det väder vi har och den "line-up" som är i år kan man ju gråta blod för mindre. I kväll kommer emellertid ett reportage på TV24 klockan 21:50 från festivalen. Jag både känner och delar din ångest! Quote
vovven Posted June 5, 2008 Author Posted June 5, 2008 Jag både känner och delar din ångest! Den är avgrundsdjup Quote
orpheus Posted June 5, 2008 Posted June 5, 2008 Men vi missar ju "bara" Avantasias första spelning Min bror ska ringa mig när dom spelar så jag får höra lite Patrik Quote
bogren Posted June 5, 2008 Posted June 5, 2008 Ibland är det skönt att bo här nere =) 1 mil in till festivalen! Men Avantasia missar jag med tyvärr, hade varit riktigt skoj att se. mvh Quote
Absolute Audio Posted June 5, 2008 Posted June 5, 2008 Ibland är det skönt att bo här nere =) 1 mil in till festivalen! Men Avantasia missar jag med tyvärr, hade varit riktigt skoj att se. mvh Då vet jag var vi sover nästa år grabbar!! Quote
Uffe71 Posted June 5, 2008 Posted June 5, 2008 tjena...Jag önskar att jag vore där imorgon för att se Joe satriani, världens bästa gitarrist Quote
Recommended Posts